André Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er automatkasse på den, og vil gjerne chippe for å få litt mer effekt. Noen som vet om en plass (helst i Bergen) som gjør dette.. til en rimelig pris? Og hvilken chip bør det da velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 www.trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bortkasta penger! trur det er flere som er enige i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bortkasta penger! trur det er flere som er enige i det Nja, både og. Du får ikke akkurat så mye effekt, men merket endringen på momentkurven på min veldig godt, føles som den drar bedre tidligere for å si d sånn! Tar bort mye av den effektpukkelen som de gamle sekserene har, har den enda, men ikke like ekstrem lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Økes med 18hk og 20NM! Det har vært såpass mange innlegg ang. chipping så hvis du leser tidligere innlegg som har vært, er dette bortkastet penger... mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 såpass.. bortkastet penger asså? Hva bør jeg heller gjøre da, for å få litt mer futt i motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Åpen K/N, effektanlegg, grenrør, Trimkam og chip ++evt ta av litt av toppen,porte, høgkomp. stempler, datasprut er litt valgmuligheter Gå får K/N, effektanlegg, grenrør, kam og chip du. Koster deg ca 15k spørs ka du får tak i, Evt deler fra krasja, huggebiler osv. Gamle 325= orginal grenrør, Moongoose, K/N og chip bremsa 196,7hk hos Norhspeed 25,7hk mer kosta 9k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Tingen er at jeg har automat-kasse, og det høres jo tragisk ut med potte-lyd på den.. prøve å dempe lyden litt.. ser derfor bort fra effektpotte.. Skulle helst ikke hatt K&N filter heller,, men det er vel det som kommer først.. siden det er det billigste alternativet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 såpass.. bortkastet penger asså? Hva bør jeg heller gjøre da, for å få litt mer futt i motoren? Kan ikke si det helt 100% siden jeg ikke har prøvd det selv men fra andre folk som har prøvd...Det koster ikke all verden så hvis du prøver det så si ifra hvilken forskjell det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 såpass.. bortkastet penger asså? Hva bør jeg heller gjøre da, for å få litt mer futt i motoren? Kan ikke si det helt 100% siden jeg ikke har prøvd det selv men fra andre folk som har prøvd...Det koster ikke all verden så hvis du prøver det så si ifra hvilken forskjell det blir! Gjekk litt rundt deg sjølv der. Chip er i utgangspungtet ikkje bortkasta nei, det komme helt ann på ka chip du får tak i, og kormye du er villig å betale for det lille extra. Eks. som den 325 i eg nevnte tidlegare bremsa 25.7hk mer for 9k, Dette var Moongoose effektanlegg, K/N og chip fra www.trimchip.com vil eg ikkje sei var dyrt, bremsa bilen 3 ganger og landa på 196.7hk. Respect seier eg. Bilen var fint kjørt, 1eiger før og gått 173000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hehe ...sammenlign 520 24v og 325?? To helt forskjellige biler og nå snakker jeg om chip og ikke effektanlegg,trim kam o.l... Kun Chip som jeg ikke har noe tro på.. og er nok flere som ikke har det Men siden du har peiling så!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 , seier bare det som bremsepapira seier. om det er 12v el 24 v vet eg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 520 24v 150hk 2000ccm 325 12v 171hk 2500ccm Litt større volum og hk siden før så er det litt forskjell. Men skal ikke stå 100% på mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 stemmer det men han sa ikkje noe om det var 12 el 24v. Dette eksempelet mitt var jo bare eit bevis på effektøkning på chip, eksos og kn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 325 24v er jo på 192 hk...så da får du 4 ekstra hk til 9k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå