Gå til innhold

Hvilken chip til E34?

André
 Share

Anbefalte innlegg

Bortkasta penger! trur det er flere som er enige i det

Nja, både og. Du får ikke akkurat så mye effekt, men merket endringen på momentkurven på min veldig godt, føles som den drar bedre tidligere for å si d sånn! :lol: Tar bort mye av den effektpukkelen som de gamle sekserene har, har den enda, men ikke like ekstrem lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen K/N, effektanlegg, grenrør, Trimkam og chip ++evt ta av litt av toppen,porte, høgkomp. stempler, datasprut er litt valgmuligheter

Gå får K/N, effektanlegg, grenrør, kam og chip du.

Koster deg ca 15k spørs ka du får tak i,

Evt deler fra krasja, huggebiler osv.

Gamle 325= orginal grenrør, Moongoose, K/N og chip bremsa 196,7hk hos Norhspeed 25,7hk mer kosta 9k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at jeg har automat-kasse, og det høres jo tragisk ut med potte-lyd på den.. prøve å dempe lyden litt.. ser derfor bort fra effektpotte.. Skulle helst ikke hatt K&N filter heller,, men det er vel det som kommer først.. siden det er det billigste alternativet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass.. bortkastet penger asså? Hva bør jeg heller gjøre da, for å få litt mer futt i motoren?

Kan ikke si det helt 100% siden jeg ikke har prøvd det selv men fra andre folk som har prøvd...Det koster ikke all verden så hvis du prøver det så si ifra hvilken forskjell det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass.. bortkastet penger asså? Hva bør jeg heller gjøre da, for å få litt mer futt i motoren?

Kan ikke si det helt 100% siden jeg ikke har prøvd det selv men fra andre folk som har prøvd...Det koster ikke all verden så hvis du prøver det så si ifra hvilken forskjell det blir!

Gjekk litt rundt deg sjølv der. :stupid::lol::lol:

Chip er i utgangspungtet ikkje bortkasta nei, det komme helt ann på ka chip du får tak i, og kormye du er villig å betale for det lille extra.

Eks. som den 325 i eg nevnte tidlegare bremsa 25.7hk mer for 9k,

Dette var Moongoose effektanlegg, K/N og chip fra www.trimchip.com

vil eg ikkje sei var dyrt, bremsa bilen 3 ganger og landa på 196.7hk.

Respect seier eg. Bilen var fint kjørt, 1eiger før og gått 173000km. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...