Gå til innhold

hardtop e30

bimerdriver
 Share

Anbefalte innlegg

hvor mye kan jeg ta for en orginal ht til e30.

sort metallic

Nå er det vel dumt å legge inn et innlegg, siden jeg kunne tenkt meg den HTen din.. :wink:

Men jeg syns prisen din på 12000 (www.finn.no) var litt for stiv, da Bavaria i Haugesund snakket om 15000 for ny nå...

Men litt seriøst, så ser jeg at de som har vært til salgs i Norge har ligget på rundt 8000 kr. Fant en til 4000 for en måned siden, men den var jo solgt med en gang selvsagt... Det var jo skikkelig billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt jvordan den er da. Jeg kjøpte en brukt hardtop for 5 år siden til en E30 cab jeg hadde. Jeg betalte 10k for den og det syns jeg var greit med tanke på at tilgangen på dem på bruktmarkedet var lik null...

Den var trukket med svart vinyltrekk, ikke direkte pent men greit nok.

Solgt bilen til en kompis og han reiv trekket av, slipte den ned og fikk lakk på i samme farge som bilen. Så veldig lekkert ut!

Det er ofte vanskelig å si en pris da det er et resultat av tilbud og etterspørsel, men jeg hadde gledelig betalt et par lapper ekstra for å få noe som jeg virkelig VILLE ha NÅ, og jeg hadde visst at det er lenge mellom disse... TID er PENGER men det er jo min mening :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...