Pedi Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Vær med å støtt oppunder en motaksjon, der staten vil "innføre" årsavgift på veteranbiler.... http://www.opprop.no/opprop.php?id=årsavgiftnei Statens galskap vil jo ingen ende ta lenger... Spre denne linken til de du kjenner, og de forum du er på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Duty done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 kan da ikke innføre sånt på Datsun min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 kan da ikke innføre sånt på Datsun min Nei, helt enig. Nå er BMW caben min veteran om under 2 uker, og jeg har ventet på dette i 9 år !!! Og tror du faenikkje at når eg endelig skal ha en "gratis" bil på veien - så kan ordet "gratis" tydeligvis diskuteres.... Heilt utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Alt i landet skal avgifts legges. Snart skal lønnen vi får fra tidligere arbeidsgiveren, nå eid av staten. Gå på sperret konto hos staten. Så får vi utdelt bonger som vi kan hente porsjoner med mat, og sukker viss vi er heldig. Får å få kjøpt bensin må man søke til en instans i staten. Som i visse ekstrem tilfeller godkjenner å sender ut en bong som gir 15 liter bensin, men som koster 1 månedslønn. Vi får utdelt en viss mengde strøm watt vi kan bruke i huset eller helst nå blokk leiligheten pr månde. Skrides dette over. Straffes vi med at mat bongene blir redigert ned på mengden mat. Og ingen strøm neste måned. Reise ut av landet er nå helt uaktuellt. Vi får bare sett en TV kanal, som er styrt. Vi har en avis som skriver hvor bra vi har det. Vel det er ikke riktig så ille, men skuta vender mot dette samfunnet igjen. Er det ikke slik at moten kommer igjen år for år. Kansje politisk styre system går på gjennbruk også. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 At bilavgifter går opp i Norge overrasker meg ikke lengre. Jeg venter bare på en storaksjon jeg, og den vet jeg vil komme før eller siden, og da kan det bli farlig rabalder. En annen side som fremmer bil: http://www.bilaksjonen.no/page.aspx Nå blir det vel heller slik at veteranbiler får lik årsavgift som alt annet og den blir gitt høyrere vrakpant. Slik tenker de "A til B" lederne vi har i landet. Bare vent å se. Fortsetter dette er ikke turen til Sverige/Tyskland lang, for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 bilaksjonen.no har bra buskap.men kansje dem burde gjøre noe mere konkret en å selge t-shorter og ta imot 100 kr pr medlem.(dem hgjør noe da,som politisk)høres ut som butikk i mitt syn.det må skje noe snart, grunnen til at det blir som det har blitt er at vi nordmenn sitter på ræva å tar imot alt.nikkedukker hele gjengen.alle snakker om hvor fælt og dyrt det er men....skulle sett dette hendt i usa,frankrike eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Har akkurat skrevet meg på listen! Tar dette aldri slutt, les:avgifter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Yeah, på listen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet meg på listen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Forbanna pakk sier jeg bare! Ikke lenge før de forlanger hver ei jævla krone av inntekten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 DETTE ER FINE GREIER!!! Underskriftene deres altså Fortsett å spre budskapet mot statens grådighet... Takk til dere som allerede er med her !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 moro med avgifter da.... ...eh.. not SYns de bør senke avgiftene på nybiler også... de er alt for høye ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Ehh, det øker til 365 kroner etter å ha vært uforandret ganske lenge. Synes ikke det var noe å rope så høyt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå