Gå til innhold

Bot og bedring

Siv
 Share

Anbefalte innlegg

Hele det der opplegget høres så tvilsomt ut så fy! Kan umulig gå med overskudd i lengden!? :?

Se på vilkårene dems:

1. Laveste alder for medlemskap er 18 år.

2. For å bli medlem må man ha norsk statsborgerskap og norsk førerkort.

3. Avtalen er gjeldende i ett år fra betalingen av abonnementet er mottatt og det har blitt bekreftet pr. e-post.

4. Forelegget må være utstedt på den personen som er medlem i botogbedring.no for at vi skal dekke boten.

5. Botogbedring.no dekker ikke boten hvis du bryter flere trafikkregler samtidig.

6. Fartsbotbeskyttelsen gjelder kun ved fartsoverskridelser 1-25km/t i fartsone 50 og 60, og 1-35km/t i fartsone 70-100 km/t. Vi dekker maks 10.000,- kroner i året eller inntill 3 fartsbøter.

7. Hvis man mottar en anmeldelse i tillegg til fartsboten, så dekker botogbedring.no ikke boten.

8. Fartsbotabonnementet dekker både vanlige fotobokser (ATK) og de nye fotoboksene som måler gjennomsnittshastigheten.

9. Avtalen kan sies opp i avtaleperioden, men botogbedring.no refunderer ikke medlemskontingenten.

10. Dersom et forenklet forelegg blir utstedt må det sendes inn en kopi til botogbedring.no med post.

11. Ved beskyttelse mot P-bøter på avgiftsparkering, gjelder det kun for den personen og bilen som inngår i medlemskapet. Hvis medlemmet bytter bil, må det nye registreringsnummeret meldes inn til botogbedring.no.

12. Dersom det blir utstedt en parkeringsbot, så må en kopi av den, og kopi av parkeringsavgiftkvitteringen sendes til botogbedring.no. Beskyttelsen gjelder en time fra parkeringsavgiften utløper. Får du en bot innen denne timen, betaler vi 50% av boten.

13. Parkeringsboten skal sendes inn senest 5 dager etter utstedelse for at vi skal dekke boten.

14. Botogbedring.no dekker ikke noen evt. tilleggsgebyr hvis boten ikke er sendt til oss i tide.

15. Botogbedring dekker inntil 5 parkeringsbøter (pakke 1) eller 10 parkeringsbøter (pakke 2)

16. Parkeringsbotbeskyttelsen gjelder kun ved lovlig parkering mot betalt avgift, hvor betalt tid er utløpt med maks 1 time.

Jeg har uthevet et par punkter jeg synes ser ganske tvilsomme ut.

Bare tenk litt etter.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere selskap som tilbyr det samme. Tror faktisk det lønner seg. Jeg har alltid kjørt litt for fort, men klarte å kjøre i 8 år før jeg fikk den første boten. I Sverige er jo dette vanlig, så hvorfor ikke i Norge også. Jeg vurderer sterkt å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...