bzzlink Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Sliter med å finne gave til fattern. Hva gir man til en på 55, Som er moderat bilinteressert og båtinteressert ? Og som stikker å kjøper seg det han får lyst på. Hva har du kjøpt til faren din ? trenger litt tips. Budsjett er 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Verktøy?? Eg kjøpte nye lamper utpå garasjen, inni og sirkelsag, kosta ca 2k Var vel til meg og pga eg bruker mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Sikkerhetsutstyr til bil/båt. Veldig undervurdert. Brannslokningsapp, Røde kors pute med bandasje ol... Verktøy er ikke dumt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Tror jeg skal kjøpe en stor dunk med gotteri til min far jeg.(billig i sverige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 je også hadde gått for en stoooor dunk med godteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 kjøp ei fin cognac til ham..alltid en fulltreffer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Takker for svar. Tror jeg går for poleringsprodukter til båten, og gavekort på hjelp til båtpuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 dere må handle slike oppladbare led-arbeidslamper fra Wurth. dem er feeeete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå