Gå til innhold

Vindusviskerproblem!


RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg som følger et vindusviskerproblem..

Når jeg drar spaken mot meg (eller trukker inn mot ratt) starter vindusviskerne å gå for fullt + at det kommer spylerveske. Dessverre stopper ikke viskerne før jeg skrur av tenninga. Når jeg skrur på igjen står de dønn stille. Noen som vet hva som kan være feil her? Dette kom etter den var inn på verksted men de nektet for å ha ødelagt noe som helst. De bare sa det var en tilfeldighet at det ble slik når den var inn hos de. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det over kommer det heller ikke spylerveske på frontruta. Jeg har sjekka spylerdysene og de er OK. Ser nesten ut som det er lagt opp nye spylerslanger opp til panseret av den forrige eieren. (Var også han som hadde bilen inn på verksted da vindusviskerne plutseli gikk amokk).

På lyktene kommer det derimot masser av spylerveske. Noen som vet hvor jeg kan finne oppkoplingsskjema på spyler-systemet?

Er det seperat spylermotor på frontruta og lyktene?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lyktene kommer det derimot masser av spylerveske. Noen som vet hvor jeg kan finne oppkoplingsskjema på spyler-systemet?

Er det seperat spylermotor på frontruta og lyktene?

Er vel fort å finne ut om dei er på samme motor...berre å sjå etter. Dersom dei er på samme motor, må det vere noko gale mellom motoren og dysene. Er dei på forskjellige motorar kan det også vere noko med motoren...berre å sjekke om det kan vere dårleg kontakt, om den får spenning osv. Er alt i orden er det vel store sjansar for at motoren er brend eller at pumpa er øydelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at all oppkobling av slanger var rett montert likevel. Motoren til vindusdusjen var heller dårlig. Defekt me andre ord.

I tillegg var en sikring røket (den til intensivdusj) så nå er mysteriet nesten løst;

Vindusviskerne stopper jo ikke før jeg skrur av tenninga. Når jeg skrur den på igjen stopper de i normal stilling. Ingen som har vært borti llignende før? Elektronikkfeil? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...