Divine Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Det kommer en lukt som minner litt om varm kjøleveske/frostvekse i cupen etter og kjørt en stund og bilen når arbeidstemraturen sin. Kan ikke se noen lekkasjer , og det har ikke sunket noe synelig i beholderen heller. Noen ider om hvor event lekkasje kan oppstå? Dette er en 320 cupe med 2,5 l motor i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team e-36 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Lurer på om du bare har for høy konsentrasjon av frostvæske i kjølevæska...men er ikke sikker. Har du nettop fylt på mer frostvæske eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Nei.. er en tid siden. Den lukten har vært der lenge. Det er blitt byttet termostat og vanpumpe i august. Kan ikke se noen lekasje heller. Begynner og lure på om jeg må få den trykk testettet etter lekkasje. Kansje det lekker kun når det er trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Enten så lekker varmeregisteret ditt, eller så har du gåen toppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Kan jo være att du har ett lite hull/sprekk i varmeapperats registeret ditt.Da blir det liggende kjøleveske innvendig i varmeapperatet ditt.Og når det blir varmt så fordamper det og bynner og lukte.Har du mye dogg på rutene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 nikks. ikke dog på rutene, og går varmeregistre på bilens skal det dugge, og legge seg en slags "fet" hinne på frontruten. Det gjør det jo ikke. Hadde toppen vært dårlig, hadde det røket noe veldig av bilen. Pluss at dette hadde syntes på plugger og oljen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Kan jo være en slange e.l som lekker litt eller har morknet... Når dette lekker på deler som blir varme etter en stund f.eks eksosmanifold etc kan det jo skape en lukt..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 Er noe slikt jeg har tenkt på også- Forige bmw jeg hadde lakke det kun når det var trykk i systemet, og strålen gikk in på motoren. og dampa vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå