///MikkeBMW Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 Ja må vell legge inn en liten prosjekt tråd her.. Vi er to kompiser som har kvar sin e28 med 745i motor=) Blir egentli mest om hans sin siden det er den som er det Virkelige prosjektet. Ska prøve å sjå om eg får lagt inn bilder av det som har skjedd til no=) Hær blir bilen skikkeli reingjord under Tectylering Understell: alt nytt av foringer,stag dempere og pulverlakkert=) Må valsest for å få plass til felger. Prøve på=) Understell. Meir kommer=) Mvh KSR
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 Ser bra ut. Grundig! Når du sier 745i-motor mener du 3.5-liters turbomotoren fra E23 745i regner jeg med?
///MikkeBMW Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 Her er min: Eksos, filter og dump=)
///MikkeBMW Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 Når du sier 745i-motor mener du 3.5-liters turbomotoren fra E23 745i regner jeg med? Stemmer=)
jonas Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 Gatebil 2012? Fine biler.. blir spennende dette..!!!
knooot Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 den grå bilen, som kompisen din eier, er den egentli en 525 å har sports automat å 3.4 litern?? med alpina interiør?? kjenner et par karer som har hatt den bilen før, så jeg har nok mekka på den jeg og
///MikkeBMW Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 den grå bilen, som kompisen din eier, er den egentli en 525 å har sports automat å 3.4 litern?? med alpina interiør?? kjenner et par karer som har hatt den bilen før, så jeg har nok mekka på den jeg og jepp jepp.. fra vestnes du da?
Aama_Racing Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 aah, så det er der bilen har havnet.. hehe.. er nokk et par som har hatt den der her omkring ja.. hehe..
Pedi Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 Og jeg som elsker nye deler samt powdercoating !!! E28 kombinert med 3.4 turbo er "good to go !!!" Stå på, og legg ut masse bilder...
///MikkeBMW Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 aah, så det er der bilen har havnet.. hehe.. er nokk et par som har hatt den der her omkring ja.. hehe.. Alltid gøy å sjå igjenn en gammel traver vell?
///MikkeBMW Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 Og jeg som elsker nye deler samt powdercoating !!! E28 kombinert med 3.4 turbo er "good to go !!!" Stå på, og legg ut masse bilder... Bilen er blitt lakkert... bilder kommer=)
knooot Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 jepp, fra vestnes ja! var med å bytta topp på den blant annet!! portet topp er det på den faktisk portet hos "tore topplokk" så visst dere hadde montert datasprut på den så kan den nok bli god for masse gamp
///MikkeBMW Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 jepp, fra vestnes ja! var med å bytta topp på den blant annet!! portet topp er det på den faktisk portet hos "tore topplokk" så visst dere hadde montert datasprut på den så kan den nok bli god for masse gamp åkey.. ja han fikk vell med kvitteringer på fleirfoldige tusen som var lagt ut på motoren.. Datasprut er høgt på ønskelista ja=) men DYRT..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå