Michael Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg fik en utskrift på utstyrslista av BMW, der stå det at jeg har M SPORT SUSPENSION, er dette det samme som m-tech understell Dette er hele lista hvis noen skulle være interessert: 240 leather steering wheel 301 diebstahlwarnanlage mit zv 314 heated windscreen washer nozzles 320 model designation, deletion 401 sliding/vent roof, electric 423 floor mats, velour 428 warning triangle 473 armrest front 481 sport seats f driver/front passenger 510 headlight beam-throw contr. f low beam 520 foglights 530 air conditioning 660 bmw bavaria reverse rds 704 m sport suspension 801 germany version 848 enlarged wiring harness 915 body skin conservation, deletion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 veldig mange blander dette med ///M og ///M-TECH! men man skulle jo tro at en bmw-forhandler vet forskjell! ///M-sport er jo ekte BMW ///M, mens ///M-TECH er litt wannabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Men jeg har jo ikke M3..... Så dette er noe annet enn vanlig m-tech altså ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 hmm...det er det som er litt vanskelig og vite..for noen blander disse "M-uttrykka"... har man en M3 så har man en EKTE ///M-bil, en ///M3. har man f.eks en 318is med m-tech styling (speil, front, side, bak) så har man, i mine øyne, KUN en ///m-tech-bil.. men jeg ser at i mange salgs-annonser så står det både ///m-tech, ///m og ///m-sport, så for og være helt ærlig så er det litt mye surr for min del.. men det er litt enklere når det gjelder understell, i forhold til stylinga generellt, for jeg har aldri hørt om "fake ///m, fake ///m-tech eller fake ///m-sports-understell..men når det gjelder front-fanger, bakfanger osv så er det jo endel uoriginalt ute og går...som heter både det ene og det andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 hva er forskell på m-tech og m-sport understell ? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 står m-tech på papirene mine fra bmeforhandler.. er vel ikke noe jalla med d, er sportsunderstell, sportsinteriør, m-tech styling, bbs aluhjul, osv originalt fra fabrikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 hva er forskell på m-tech og m-sport understell ?Mvh Stian S Det var akkurat det jeg lurte på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 min bil har m-tech orginalt i understellet..forhandleren forklarte det slik til meg at 318IS class 2 var senket 15-15 fra fabrikk med progresive dempere(gass) mens sen 318-320 osv hadde vanlige oljedempere om di ikke hadde valgt annet som ekstrautsyr.. så jeg tror det innebærer gass istede for olje + lavere bil...rett meg om jeg tar feil..org demperne til min bil kostet 2000pr stk fra mekonomen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 min bil har m-tech orginalt i understellet..forhandleren forklarte det slik til meg at 318IS class 2 var senket 15-15 fra fabrikk med progresive dempere(gass) mens sen 318-320 osv hadde vanlige oljedempere om di ikke hadde valgt annet som ekstrautsyr.. så jeg tror det innebærer gass istede for olje + lavere bil...rett meg om jeg tar feil..org demperne til min bil kostet 2000pr stk fra mekonomen! class 2, hva er det forno...?? Er det noen andre med m-techunderstell som har utstyrslista som kan samenligne med min ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Når det gjelder M-Tech og M Sport så er dette så og si det samme. I 3-serien er E36 og eldre M-Tech og på E46 og nyere er det M Sport som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Når det gjelder M-Tech og M Sport så er dette så og si det samme. I 3-serien er E36 og eldre M-Tech og på E46 og nyere er det M Sport som gjelder. Men jeg har jo e36.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 det er jo mange e-46 annonser der det står m-tech da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg har også målt stabstaget foran til 28 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Når det gjelder M-Tech og M Sport så er dette så og si det samme. I 3-serien er E36 og eldre M-Tech og på E46 og nyere er det M Sport som gjelder. Men jeg har jo e36.... Stemmer det men i diskusjonen kom det frem at M Sport ikke hørte hjemme på en ikke-M bil og det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 M sport understell og M-tech understell er akkurat det samme. 28 mm?? Da må du måle igjen for ingen E36 har 28 mm foran. Vanlig E36 6 syl. og 318is er 24 mm med M-tech 25,5. M3 3,0 har 22,5mm M3 3,2 har 23 mm Men de på M3 er ikke sammenlignbare fordi de er festet på en annen måte som gjør den stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå