Gå til innhold

m-tech samme som m sport ??

Michael
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fik en utskrift på utstyrslista av BMW, der stå det at jeg har M SPORT SUSPENSION, er dette det samme som m-tech understell

Dette er hele lista hvis noen skulle være interessert:

240 leather steering wheel

301 diebstahlwarnanlage mit zv

314 heated windscreen washer nozzles

320 model designation, deletion

401 sliding/vent roof, electric

423 floor mats, velour

428 warning triangle

473 armrest front

481 sport seats f driver/front passenger

510 headlight beam-throw contr. f low beam

520 foglights

530 air conditioning

660 bmw bavaria reverse rds

704 m sport suspension

801 germany version

848 enlarged wiring harness

915 body skin conservation, deletion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm...det er det som er litt vanskelig og vite..for noen blander disse "M-uttrykka"...

har man en M3 så har man en EKTE ///M-bil, en ///M3.

har man f.eks en 318is med m-tech styling (speil, front, side, bak) så har man, i mine øyne, KUN en ///m-tech-bil..

men jeg ser at i mange salgs-annonser så står det både ///m-tech, ///m og ///m-sport, så for og være helt ærlig så er det litt mye surr for min del..

men det er litt enklere når det gjelder understell, i forhold til stylinga generellt, for jeg har aldri hørt om "fake ///m, fake ///m-tech eller fake ///m-sports-understell..men når det gjelder front-fanger, bakfanger osv så er det jo endel uoriginalt ute og går...som heter både det ene og det andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil har m-tech orginalt i understellet..forhandleren forklarte det slik til meg at 318IS class 2 var senket 15-15 fra fabrikk med progresive dempere(gass) mens sen 318-320 osv hadde vanlige oljedempere om di ikke hadde valgt annet som ekstrautsyr.. så jeg tror det innebærer gass istede for olje + lavere bil...rett meg om jeg tar feil..org demperne til min bil kostet 2000pr stk fra mekonomen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil har m-tech orginalt i understellet..forhandleren forklarte det slik til meg at 318IS class 2 var senket 15-15 fra fabrikk med progresive dempere(gass) mens sen 318-320 osv hadde vanlige oljedempere om di ikke hadde valgt annet som ekstrautsyr.. så jeg tror det innebærer gass istede for olje + lavere bil...rett meg om jeg tar feil..org demperne til min bil kostet 2000pr stk fra mekonomen!

class 2, hva er det forno...??

Er det noen andre med m-techunderstell som har utstyrslista som kan samenligne med min ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder M-Tech og M Sport så er dette så og si det samme.

I 3-serien er E36 og eldre M-Tech og på E46 og nyere er det M Sport som gjelder.

Men jeg har jo e36....

Stemmer det men i diskusjonen kom det frem at M Sport ikke hørte hjemme på en ikke-M bil og det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M sport understell og M-tech understell er akkurat det samme.

28 mm??

Da må du måle igjen for ingen E36 har 28 mm foran.

Vanlig E36 6 syl. og 318is er 24 mm

med M-tech 25,5.

M3 3,0 har 22,5mm

M3 3,2 har 23 mm

Men de på M3 er ikke sammenlignbare fordi de er festet på en annen måte som gjør den stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...