sammigun Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hei. Selger en 3,5l motor fra en 85 mod E-28. Flott svev og GODT drag i denne. Jeg har selv brukt denne inntil nylig. KM.st 187000 Motor er komplett, dvs INGENTING mangler. Kan selges delvis, hvis jeg får bud på nok deler, men i hovedsak vil jeg ha alt vekk samlet... Komplett 6000,- EVT Oljekjøler 1500,- Styresentral 1200,- LMM 1000,- Dynamo 800,- Servopumpe 800,- Bunnpanne 1000,- Stempler 300,- stk Noe annet du trenger til 3,5 motor, gi meg gjerne en PM.. MVH Øistein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg kunne GODT tenkt meg oljekjølern uten slanger til en lavere pris..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Prisen på oljekjøleren er seff med slangene..... Jeg skal ha deg i bakhodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Skal du ha i ny motor,nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Passer dynamoen på en E34 3,5l?? Hvor mange ampere er den på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Skal du ha i ny motor,nå?? Alltid en plan i bakhodet, men er restaurering av B9'en som krever at jeg realiserer litt kapital, defor jeg selger denne gode motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 bumpibump, folkens..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 hvordan er denne motoren og turbokonventere egentlig? trenger den mye modifisering for å passe 325 e30? i såfall hva? hva er hk orginalt på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Vet om biler som har gått med lavt trykk (ca 0,4) uten å gjøre noe med motor. Hvor holdbart dette er i lengden, vet jeg ikke, skal ikke uttale meg om. For å passe i en e-30.... Vet med sikkerhet at du trenger "alpina"motorfester og en annen bunnpanne, stemmer det at radiator også må byttes? Orig. antall hk er 218... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Har du en girkasse du kan selge med motoren? Manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Girkassa har jeg allerede sendt opp til Vegard på Prærien..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Er du villig til å gå ned i pris hvis jeg bestemmer meg for motoren fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 passer m20b25 girkassen på denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er du villig til å gå ned i pris hvis jeg bestemmer meg for motoren fort? Isåfall må det innebære at du kommer og henter den i Arendal.... Gi meg ett bud på PM, så kan vi jo se om vi kommer til en løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 passer m20b25 girkassen på denne motoren? Motoren er en m30, jeg har ingen erfaring med bruk av m20-gir.... Tviler egentlig på om det funker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå