Gå til innhold

iPod i E46


Anbefalte innlegg

... eit produkt som heiter IceLink Plus. Dette er eit adapter som vert kopla på CDvekslar utgangen

1. Så da kan man ikke ha cd-veksler samtidig?

2. Antar at man fortsatt navigere musikken via iPod'en også?

3. Vet du om dette fungerer sammen med i-sotec-4 amp?

1. Nei du kan ikkje ha CD vekslar samtidigt.

2. Kan ikkje navigere på iPoden når den står i IceLink docken. Men du styrer iPoden frå anlegget eller multifunksjonrattet (spelelister, artistar, album, sjanger++). Du kan og finne fram album, spillelister etc når iPoden er utteken av docken for så å spele det du har valgt mår du puttar iPoden i dock igjen...

3. i-sotec-4 amp veit eg ikkje kva er, men dersom det ikkje påvirkar cdutgangen på orginalanlegget skal det ikkje ha noko å bety!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. i-sotec-4 amp veit eg ikkje kva er, men dersom det ikkje påvirkar cdutgangen på orginalanlegget skal det ikkje ha noko å bety!

:)

Takk for svar!

hmm, det heter visst i-soamp-4 fra et firma som heter i-sotec. De lover bra lyd uten for masse mekk.

http://www.i-sotec.com/de/products/ampl ... amp-4.html

Frode H. edit: For at du skal kunne sitere et innlegg må du markere Ja ved BBCode alltid tillatt: i profilen din. Har ordnet det i denne meldingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste (og billigste???) måten å koble iPod'en til bilens eksisterende anlegg, er å kjøpe en FM-sender til iPod'en. Ikke no ekstra kabler og stress, og du tar inn lydsignalene på bilens radio.

..og med på kjøpet får du dårleg lyd og lite brukarvennleg betjening. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...uansett så er MP3 eit komprimert format som gjev dårleg lyd i forhold til "cd-kvalitet" men det hjelper med høg samplingsrate.

Men det var ikkje dette momentet eg ville til livs...

Når du tek iPodsignalet inn via FM så får du meget dårleg lyd i forhold til den lyden som er på oppkopla iPodløysingar.

Etter min meinig er iPodlyden til bruk i bil dårleg nok om du ikkje i tillegg skal ha radiostøy på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns 320 kbps er dårlig... men jeg er litt kresen på lyd når jeg skal lytte til fin klassisk og Jazz... men mp3 fungerer greit i Bilen... egentlig.. syns fremdeles de kunne funnet en mellomting mellom 'crap' og CD...

Hører du forskjellpå CD og HDCD, ovex ? Har du HDCD-spiller eller hørt på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...