Ole-P Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 noen som har bygd underspyling på denne motoren eller som vet om det i hele tatt går ann? tar imot alt av forslag og bilder hvis det finnes..
Pedi Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 Går fint ann det, mange som har gjort det før... samme tips til deg som til Kikka: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14548 Skal se om jeg finner noen bilder på dette...
Ole-P Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 yes hadde vært strålendde om du finner noen bilder ja.
Bmw325turbo Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Jeg har akkurat fått ordnet underspyling på en m20b25, brukte m50 dyser ja! Tore Østhus på autotrim i trondheim som gjorde d til meg!
ehrnst Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Er ny på dette med underspyling, kunne noen satt meg inn i hva dette dreier seg om? Sprøyte bensin unnerifra eller?
Pedi Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Er ny på dette med underspyling, kunne noen satt meg inn i hva dette dreier seg om? Sprøyte bensin unnerifra eller? Det hentes inn olje fra rammelager, og sprutes opp via dyser under stempeltoppen for kjøling.
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 poenget er ?! er litt noob på dette selv. Er det kun for de med turbo, eller er det noe annet artig som skjer.?
Bimmerlars Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 poenget er ?! er litt noob på dette selv. Er det kun for de med turbo, eller er det noe annet artig som skjer.? Det er for å kjøle ned stemplene. Blir mye varmere i forbrenningskammeret, oppå stempelet med overlading pga. mer luft/drivstoff som forbrennes. Har kanskje noe å si på kraftig trimma sugemotorer også?
Pedi Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 poenget er ?! er litt noob på dette selv. Er det kun for de med turbo, eller er det noe annet artig som skjer.? Det er for å kjøle ned stemplene. Blir mye varmere i forbrenningskammeret, oppå stempelet med overlading pga. mer luft/drivstoff som forbrennes. Har kanskje noe å si på kraftig trimma sugemotorer også? Her er mitt svar til begge. Kjøling er jo en nødvendig ting som en "aldri" får "nok" av. Underspyling er genialt med tanke på overlading, men også N/A-motorer også. Trenger ikke være kraftig trimma. Husk at alle i M50-familien har det orginalt. Underspyling er en gode som alle motorer har godt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå