bigwill Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Hei Jeg må komme med et tips her. En kamerat av meg skal selge bmw sin. Dette er en strøken bil i ordets rette forstand. Sort e39, einbach senket (60/40). Eier er mekaniker og super ordensmenneske. På denne bilen vil du ikke finne noe å sette fingeren på. Er du på jakt etter en e39 så bør du ringe denne personen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6781272 merk: felgene på bilde følger ikke med. bigwill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Flott E39! Et spørsmål: Hva er de 1-2-3-knappene i døren til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwill Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 Flott E39! Et spørsmål: Hva er de 1-2-3-knappene i døren til? Det betyr at sete er programmerbart. Hvis flere bruker bilen så stiller du bare inn "din" kode så settes sete slik du har programmert det. bigwill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Ok. Tenkte det kanskje var noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 `litt OT: er ikke dette ganske rimelig ? eller ligger strøkne e39'er med ca samme motor rundt denne prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 `litt OT: er ikke dette ganske rimelig ? eller ligger strøkne e39'er med ca samme motor rundt denne prisen? synest for min del d ikke var noe røverkjøp jeg da men. prisen er vel grei den, uansett om jeg ikke ville batalt d for en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Den har blitt 5000,- dyrere siden i går + at felgene på bildet ikke følger med lenger så hvis noen vil kjøpe bør de gjøre det kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er STOOOR forskjell på 520i og 523i, det er tross alt snakk om 2,0 liter og 2,5 liter. Ellers så kan jeg ikke forestille meg noe penere enn en svart E39. Prisen er helt grei, det ser ut som det er professional stereo, og det trekker *MYE* opp. Steptronic selvsagt, og multiratt er must. Synd den mangler xenon. Og hvem vil ha en femmer uten skinn? Men uansett en perle. Og det heter *S*T*E*P*T*R*O*N*I*C*! Tiptronic er audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Grei bil.. men den Koster nok for mye... skinn-seter er noe man bør ha med syns nu jeg... Motoren er da ikke så jævla spesiell den... treg med automatkassa er den også.... all over grei bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg synest interiøret er helt greit. Det er jo elektrisk justerbare velourseter, noe som ikke akkurat er vanlig på E39. Med lav km.stand, endel riktig utstyr og tilsynelatende bra stand synest jeg prisen er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg