Aroid Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Litt dårlig bilde. mått bare ta sånn full fart. Her ser dere hvordan gamle folk parkere bilen sin Jeg for inn på rema 1000 i brønnøysund var der i 5 min så kom jeg ut igjen så sto bilen opp på den lille fortauskanten som er på vær sin side av bansin bumpa. Ho som hadde bilen, ho låst den så gikk ho inn på rema og lett bilen bare stå der å heng opp på fortauskanten med vær sin hjul i været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 snedig parkering.... hvorfor hun ikke bare parkerte på handicap-parkering skjønner ikke jeg ... det er altid ledige plasser... det er faktisk flere handicap-p-plasser en det er handicapede .. virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det heter forresten rEma 1000 og ikke rAma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det heter forresten rEma 1000 og ikke rAma Lur parkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 snedig parkering.... hvorfor hun ikke bare parkerte på handicap-parkering skjønner ikke jeg ... det er altid ledige plasser... det er faktisk flere handicap-p-plasser en det er handicapede .. virker det som Ein smule surt vist onkel blå kjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det heter forresten rEma 1000 og ikke rAma Sorry for noen skrive leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 ...ikkje så lett på glatta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er faktisk ikke bare gamle som parkerer bilen på de merkligste måter. Har mange ganger sett unge som på død å liv skal slippe å gå to ekstra meter, parkere som de skulle vært alene på den parkeringsplassen. Utrolig mange som er så inne i HÆ.. egoistiske, og bare tenker på seg selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Halvveis OT: her er et annet bilde -jeg- tok idag. Min nye bil: *spy* eeeeller hva med kanskje nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 uff lexus-lykter er stygt ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå