Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen visste spek. på en 2001 525 tds.tenkte på hester, dreiemoment og videre.

Er det noe svakheter ved denne modellen, eller er det et trygt kjøp.Tenkte på girkasse, motertrøbbel eller annet.

Har gått 84000 km, er 299 000,- en god pris. :)

hilsen minimini

Skrevet

Jeg har lavere forbruk på min 530d en hva en kompis har på sin 525d hvis det har noe å si for deg. (les: kjøp 530d istedet :) )

Ellers så vet jeg ikke om spesielle svakheter på motoren, men det blir hevdet av enkelte at girkassen er noe underdimensjonert på E39 og X5 med dieselmotorer som har høyt dreiemoment.

Skrevet

har selv denne bilen! Nydelig bil:) drar godt:) den har 163 hk. Kjøp med automat. Prisen virket ikke så galen. men spørst litt hvor mye utstyr det er på den da.. har du en link til anonsen eller? Men uansett en bil å anbefalle. tror ikke du kommer til å bli skuffet!

Skrevet

Viss du har penger til det så kjøp en 530d.. det er jeg enig i. men nå er den litt stivere i prisen enn 525tds. jeg kjører på godt under literen med blandet kjøring. ligger vel rundt 0,7 -0,8.. på langkjøring bruker den 0.5-0.6. kommer selfølgelig an på kjørestil da:) har aldri hatt noe problem med bilen:) bare fornøyd:)

Skrevet

kan vel også sjekke listepris på nettet? prøv bilen og kjøp hvis den passer deg. 530 trenger vel mindre gassbruk en 525 for å flytte samme vekt. må vel vurdere hvor mye diesel man får for prisforskjellen på 530 og 525 da? synes det er nok "knuff" i min utdaterte versjon av 525tds

Skrevet

det var fargen jeg spesielt synes var morsom på bilen.første jeg og har sett.skal være orginalt.innvendig er den helt strøken.

takker for alle svar.....

Skrevet

litt i tvil ang fargen (men har jo pensjonistfarge selv-bestefar har også burgis rød farge på camryn sin). er best å se bilen live. kjøp etter kjenslan og stå for det. diskuterer bilkjøpet med fatters ofte, som er citroen-fan. kunne liksom ikke kjøpt en bil oppkalt etter et utslett heller.....xm? :stupid:

sett lenge på den og blitt enig med meg selv om at fargen er fin. skulle helst sett at den var hvit med svart interiør (min favoritt farge combo),men de er det nok ikke mange av

Skrevet

Ser nå at du har skrevet 525tds i første innlegget ditt. Bare så du er oppmerksom på det så er E39 levert som både 525tds og 525d.

Bilen i annonsen er en 525d. Tds motoren som forøvrig er en kjempemotor (etter min mening) er "gamle motoren".

Skrevet

prisen var ikke så galen nei viss bilen er like strøken som det går fram på bildet. Det går sikkert an å prute litt også:) Eneste minus som jeg setter som standar er at det ikke var skinninteriør:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...