oddis Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Et kjaps spørsmål? Som topic sier.. Blir ikke helt klok på veng. Er de like? Har fått tilbud om å kjøpe ubrukte nye skjermer til E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 hvorfor ikke kjøpe originalt? det er ikke så dyrt som folk gjerne tror, og til gjengjeld får du bedre stål, og bedre passform! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hadde inntrykk av at veng leverte både orginalt og uorginal.. 817 for orginal og rundt 290kr for uorg. Noe peiling på hva disse koster orignalt hos forhandler? Det står prisant på 2 lapper... så jeg må først sjekke opp deleprisene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 skal ikke si det sikkert jeg, men jeg mente at veng ikke solgte annet enn det de lager selv jeg... delene til veng er billigere fordi de er laget med gamle presser de har kjøpt av fabrikkene... men sjekk med gs på nettbutikken da, så ser du hva de tar for originale skjermer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Har montert diverse Vreng skjermer på E30, og alle har ett problem. De har en feil vinkling inn mot panseret, så jeg har montert min siste uorginale E30 skjerm... Blir aldri bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Enig med Pedi der, Veng skjermene har elendig passform. De til rundt 900,-. Den tiden jeg holdt på med E30 kosta vel en originalskjerm rundt 1500+ mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kjøp orginale karosseri deler, lønner seg i lengden og ser mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 mente skjerma var billigere enn 1500,- på schmiedmann ? ikke helt sikker tho.. men lønner seg nok å kjøpe orginalt uansett jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Takker for info Men ingen har enda svart på hovedspørsmålet mitt.. Passer 4 dørs skjerm på 2 dørs og motsatt? Ja eller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Takker for info Men ingen har enda svart på hovedspørsmålet mitt.. Passer 4 dørs skjerm på 2 dørs og motsatt? Ja eller nei? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå