Gå til innhold

fikk bot.. pga en pære i baklykta..trenger hjelp


Hustler
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde min S****a Cosworth også (for å banne litt mer) - og det har min Alpina også. OBC'en sier fra om en lyspære ikke virker, enten den er gåen, eller kun dårlig kontakt. Hadde dårlig kontakt i en bakpære jeg også, hvor et lite kakk fikset kontakt igjen - midlertidig. Hver gang *bing*'et OBC og melding om baklys kom opp i displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i mine 15år bak rattet fortsatt ikke noe å utsette på Onkel Polti. Kun positive stopper som alkohol, seler og teknisk, rimelig ofte i de siste faktisk. Det gir meg bare en trygghetsfølelse. Ufattelig hvor mange som kjører i bl.a rus.

De jeg har problemer med er de virkelighetsfjerne, selvoppnevnte gudene som vandrer byen i sine sorte uniformer og sitt dinglende "sjekkhefte".

At man skal betale for feil kan jeg godta, men at det idag ikke er mulig å parkere ett eneste sted i byen, på våre egne surt betalte skatteveier, uten å betale avgift er helt for jævlig.

4min over tiden viste batalingsautomaten, rett i boka, nulltolleranse. Da er det surt å tenke på at mann også lønner svina med flere hundre i mnd, året rundt, i avgifter. Hel...e!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sånn "ting" som sier fra/viser når en pære er ute av funksjon, så hvis jeg blir stoppa så kan jeg liksom ikke si: "å? det visste jeg ikke"! ;)

men jeg har blitt stoppa på vei til bensin-stajonen en gang, hadde nettopp lagt merke til at venstre front'pære tok kvelden, og det sa jeg til politiet da de stoppa meg! og da fulgte de meg ned for og sjekke at jeg faktisk skulle dit og kjøpe ny pære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i mine 15år bak rattet fortsatt ikke noe å utsette på Onkel Polti.

Kjørte nøyaktig 15 år jeg også, før jeg mista lappen 1. gang. Greit, den gangen kjørte jeg for fort. Men gang nr.2 ble jeg grundig feilmålt. Men grunnet tidligere "synd" ble jeg bare betraktet som en vaneforbryter. Tapte rettsak og over 100.000 i utgifter. Men en gang skal jeg snyte staten nok til å tjene inn de lappene igjen - muligheten dukker nok opp. Snille ting hender med snille barn. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...