tommye46 Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Da jeg parkerte bilen i dag så jeg plutselig at kjørelysene på venstre side bak ikke slo seg av. Dette gjelder uansett hvilken stilling jeg har lysbryter i. Både med motor på og av.. Har foreløpig bare fjernet pærene for å spare strøm, men hvor skal jeg begynne å feilsøke?!? Forslag mottas med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Parklyset mitt på høyre side sto på til meg når blinklyset sto på til høyre og tenning var slått av.Kanskje samme feil hos deg og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Blinklyset står ikke på nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Hvis du har blinklys-bryteren stående på når du stopper bilen, vil parklysene til den siden du har blinklys-bryteren stående lyse.... hvis noen skjønner hvajeg mener da.... Mener dette er vanlig på mange biler i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå