Sigbjørn Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Lurer på om noen har fikset felgene sine hos Dekk Sjekk i Askim eller hos andre opprettere..? skal levere inn mine nå til oppretting/oppussing og så skal jeg polere kanten på felgene, håper dette blir bra. er litt steinsprut på de også noen spor etter fortauskant Har 8,5 og 10*18 AEZ felger..liker disse veldig godt så tenkte jeg å pusse de opp istede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Jeg fikk rettet opp et par 19" felger i askim. De gjorde jobben nokså kjapt mens jeg ventet,og resulatet var bra. Men husk på att prisene står på nettsidene deres ikke er de endelige,i tillegg kommer moms og av og pålegging/balasering av dekk om du har dekk på da selvfølgelig. Så prisen i mitt tillfelle ble vel nærmere 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Jeg kan garantere at det er seriøse folk selv om jeg ikke har brukt de selv,men har hørt fra andre som har vært veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg fikk rettet opp et par 19" felger i askim.De gjorde jobben nokså kjapt mens jeg ventet,og resulatet var bra. Men husk på att prisene står på nettsidene deres ikke er de endelige,i tillegg kommer moms og av og pålegging/balasering av dekk om du har dekk på da selvfølgelig. Så prisen i mitt tillfelle ble vel nærmere 2500,- Jeg snakket med de å da sa de at de skulle ha 4000+moms for begge 4 felgene, prisen er kanskje avhengig av hvor mye felgene er ødelagte..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 ville anta at hva slags TYPE skade har en del å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå