N911 Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Hei har mistet spoeedometeret mitt øko måleren og km teller på bmw e30 88 mod 325 noen som vet hva som er gale??? den kommer tilbake av og til ligger og spretter over instrumentet??? men nå har den vert dø noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Sjekk om kontakente sitter godt nok i på baksiden.Høres nesten ut som det har løsna en kontakt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan være som manta-a sier: dårlig kontakt. Jeg ville også ha sjekket SI-batteriene......symptomene du nevner kan komme av defekt(e) SI-batterier eller at batterisyre har lekket ut over printplaten på SI-kortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 kan være pluggen på bakakslingen. hatt samme problem og da hadde ledningen røket på pluggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 kan være pluggen på bakakslingen. hatt samme problem og da hadde ledningen røket på pluggen. Sikker på at den er på bakakslingen? På min viser det i allfall rett fart samme kor mykje bakhjula går enn framhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Fikk det samme problemet her jeg å for noen dager siden at speedometeret kom bort og etter ei stund så spretter det opp igjen. kan være dårlig kontakt som dere sier ja, har bare ikke sjekket bak speedometeret enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hei alle sammen takker for hjelpen men MR ///MPower hadde riktig var pluggen på bakakslingen!!! den hadde visst vert øddelagt før. det visste seg at det var noen heimemekka koblinger.så eg har bytta begge koblingene bak no funker alt som det skal TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 lite tips neste gang du har problemer så kan du søke i forumet før du starter en tråd....er ikke lenge siden det var en tilsvarende tråd her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå