Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har mistet spoeedometeret mitt øko måleren og km teller på bmw e30 88 mod 325 noen som vet hva som er gale??? :evil::?:

den kommer tilbake av og til ligger og spretter over instrumentet??? men nå har den vert dø noen dager

Skrevet

Kan være som manta-a sier: dårlig kontakt.

Jeg ville også ha sjekket SI-batteriene......symptomene du nevner kan komme av defekt(e) SI-batterier eller at batterisyre har lekket ut over printplaten på SI-kortet!

Skrevet
kan være pluggen på bakakslingen. hatt samme problem og da hadde ledningen røket på pluggen.

Sikker på at den er på bakakslingen? På min viser det i allfall rett fart samme kor mykje bakhjula går enn framhjula ;)

Skrevet

Fikk det samme problemet her jeg å for noen dager siden at speedometeret kom bort og etter ei stund så spretter det opp igjen. kan være dårlig kontakt som dere sier ja, har bare ikke sjekket bak speedometeret enda..

Skrevet

Hei alle sammen takker for hjelpen men MR ///MPower hadde riktig var pluggen på bakakslingen!!! den hadde visst vert øddelagt før. det visste seg at det var noen heimemekka koblinger.så eg har bytta begge koblingene bak no funker alt som det skal TAKK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...