318iAT Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Vel vel vel, det nærmer seg isbanekjøring forstår jeg, slik som det gjorde ifjor, da røk vippearmer, idag var jeg bare ute et nødvendig ærend hos Geir for å hente et par timers mimring over sesongen og på vei tilbake skjer det......... bilen begynner å fuske.... hva f"#¤"# er det som skjer ????? kjører innover Laksevåg og det blir bare verre og verre, stopper på Fjøsanger, nå går det ikke lenger tenkte jeg, står på tomgang og det høres ut som det foregår et skuddrama bak bilen, en lang lekse med ord som ikke egner seg på trykk, bestemmer meg for å kjøre opp på Storetveit på verkstedet til min svoger kommer nesten opp bakken fra Fanahallen, der stopper alt, selvfølgelig var jo bare 100 m igjen Har nå forsøkt i flere timer å få start på greiene uten hell, plugger var topp, komp på motor var topp, gnist ok, bensin trykk ok, fant en lekasje på bensinrør rett foran bakhjulet, fikset, fremdeles død....... Er det noen som har den fjerneste anelse om hva det kan være ????? eller er det en som vet hva som er galt ???? Ryker Sigdal nå, har ingen forhåpninger om å få låne konebilen i år Ble endel lokale navn her, men dramaet utspant seg i Bergen for de som ble nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Peisfull i kondens? ledninga til LMM ramla av? ledninga til fordelar ok? Belgen fra LMM ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Belgen er ny, ledning fra LMM og fordeler ok, kondens........ vet ikke, skal få det sjekket imorgen. Takk for forslag, har du flere ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 begynner alltid enklest først.. er ofte ikke verre. begynne bytte deler etter det. Men gå over alle kontakter. tenningsmodul,sjekk kontakta på posgivar.(på spjeldhus) jordingspunkte på innsugsmanifoilen, (der alle dysene er jorda) Men hørest igrunnen ut som et tenningsproblem du har.. Mulighet for å låne deg en coil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Jada, coil kan lånes, jording og pos. giver ja, den er god, er vel en på svinghjul også. Må lage meg en liste nå sånn at jeg husker alt imorgen, korttidsminne klubben vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Er ikke posgiver på 528i (på veiva) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Eehmmm.... min feil M20B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå