Gå til innhold

link til annonsen av is`n jeg skrev om i går!

Helge
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen virket meget strøken både teknisk og utseendemessig, men er allikevel spent på naf testen.. De finner helt sikkert noe når de går såpass grundig til verks.. Synes ikke km standen var så aller verst, da alle servicer er fulgt! Selger sa prisen var ferdig prutet, men han må nok finne seg i å gå ned i pris etter naf test vil jeg tro.. Ellers så må han nok finne en annen kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger sa prisen var ferdig prutet, men han må nok finne seg i å gå ned i pris etter naf test vil jeg tro.. Ellers så må han nok finne en annen kjøper..

Det er vel en kjøpers "plikt" å prute ca. 10% ? :D

Synes 100 000 var litt mye, men det er mest med tanke på videresalg. De motorene er vel rimelig slitesterke og om NAF-testen er bra er det sikkert en bra bil. Men hva får du for den om noen år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helge: det er alt for dyrt, greit at det er is, coupe og acc +++ men husk at dette er privat. Kjøper du en e36 til 100 laken på bmw så kan du komme tilbake etter f.eks tre uker hvis la oss si håndbrekket ryker, og de retter det gratis. Det tviler jeg på om denne selgeren vil gjøre.

Det blir også drit-dyrt å bytte ut den kassettspilleren.

Har du vurdert en E39 520 fra 96? Med manuell og stoffseter kan du få de for ca 100'kr og da får du BMW sekser, nyere karosseri+++

PS: lykke til samme hva du gjør, men gi aldri aldri mere enn MAKS 90' og da skal den være DØNN strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker dyrt for den bilen ja. Men hvis du den er godt holdt slik det virker i annonsen, og du går etter listepriser så ligger disse bilene på rundt 100K kanskje høyre også for en 96mod!

Men personlig ville jeg gått for en annen type feks 320-325!

(Har IS selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...