Prephobia Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Hallo! Sån sensor \ radar som begynner og pipe når du nermer deg en radar og laser, kor går de an og få kjøpt de? Er di til og stole på? varsler di altid? eller er de litt sån 'jalla jødemekk' virker av og til... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 www.dittvalg.no har en del laser-varslere og politiscannere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg skjønner værtfall ikke hvordan en slik laservarsler kan fungere. Når politiet skyter med lasern gjør de det gjerne på 400-500meter foran deg. Dette tar kanskje et par sekunder. Om denne såkalte laservarsleren klarte å peile inn lasern og skulle klare å varsle vil dette gi førern om lag 1 sekund til å reagere, skjønne hva som foregår og bremse ned til fartsgrensa.. Tro hva dere vil men jeg tror så bestemt ikke på dette mirakelproduktet. Hva angår radarvarslern vet jeg ikke, men den sender iværtfall ut radiobølger som burde være mulig å ta inn på rett frekvens. Men nå vet jeg ikke om de sender kontinuerlig eller om det er i bestemte frekvenspulser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg har en radar/laservarsler, virker meget bra den. Har blitt målt to ganger der jeg er helt sikker på at det var laser, det pep, jeg bremset ned og fikk ikke bot =)) Reaksjonstiden kan være ganske kort, varsleren piper senere hvis det er trær eller byggninger i veien. Rader varsler funker også fint, den tar også inn signaler fra butikkdører og politiraderer lenge før du ser dem. Jeg anbefaler varsler på det sterkeste. Du kommer jo fra Sandnes, kjør til Sirevåg, til OS Bildeler, de har Whistler varslere på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå