Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 hmm..var ikke dette noe du skulle kose deg med i vinter da eller har jeg falt helt av her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kom jula litt tidlig på deg i år Kjelds?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 kunne tenkt meg noe med litt sprut i selv jeg..dumt det ikke står turbo på den fortsatt og at lageret i girkassa er skifta. hvordan er den ellers.. er den godkjent med motor`n? har kanskje en kompis som er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Ac Schnitzer på et bilde og Hartge på et annet. Vanskelig å bestemme seg for "underleverandør" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 hvordan er den ellers.. er den godkjent med motor`n? Var ikke godkjent sist jeg snakka med han så den er nok ikke det nå heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 jævlig fet bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Ja bilen er faktisk veldig bra... En av de penere E30 jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 har av en eller annen merkelig grunn fått lyst på lancer evo 6 så jeg må ikke selge. men bilen kan godt selges. bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 har av en eller annen merkelig grunn fått lyst på lancer evo 6 så jeg må ikke selge. men bilen kan godt selges. bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d. hehe, satsing kjell rune...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 he he. satsing ja. nei vet ikkehelt jeg. men slike plutselige gode ider kommer opp av og til.. men vi får c. må jo selge bmw først uansett vist d skal bli aktuelt. har vertfall sett på noen og vil tro d er en morsom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 he he. satsing ja. nei vet ikkehelt jeg. men slike plutselige gode ider kommer opp av og til.. men vi får c. må jo selge bmw først uansett vist d skal bli aktuelt. har vertfall sett på noen og vil tro d er en morsom bil. Moro, men ingen BMW.. Og da blir det vel, ingen BMW - Ingen moro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 ingen BMW - Ingen moro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 jeg har aldri prøvd en slik og kommer derfor seff til og prøve den og kjenne om jeg trives i den før jeg eventuelt kjøper en såppas kostbar bil. bilene er pene de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 M5 bakaksling? Hva er det, mellomaksel, diff eller drivakslinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg