Gå til innhold

e30 335 selges


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d.

hmm.. hørt denne før eller?? hvis det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort med en gang. :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen er ikke godkjent men kan godt godkjene den før salg. dette er ike no problemer bare att jeg ikka har hadt tid liksom. blir på jobb til 5 januar uansett så d må bli etter d.

hmm.. hørt denne før eller?? hvis det ikke er noe problem så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort med en gang. :santa:

for att bilen ble ombygget rett før jeg dro på jobb. og siden jeg jobber borte kan d ikke gjøres før jeg er hjemme igjend. og d er ikke no problem og godkjenne bilen vist man har litt kontroll på hvem man snakker med og hvordan man legger frem ting. eller går d ikke noen godkjente biler i dette landet??? har hatt div av dem selv jeg så d er ikke no case.

er vel en tråd om en godkjent turbo e28 535 her og. så d er mulig.

trenger ikke håne meg for att jeg sier jeg kan få bilen min godkjent når du ikke har peil hva jeg snakker om. jeg kan veldig godt ta meg tiden til og godkjenne den før salg vist noen vil ha den ferdig godkjent. så er d sakt. er foresten kommet inn ett bud på 70.

d er m5 diff på den ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær så hårsår da mann:lol: bare lurte.. bare ser ofte at folk som skal selge en ombygget bil sier det ikke er noe problem å få den gokjent. så da skjønner jeg ikke hvorfor dem ikke får den godkjent med en gang. har man råd til å bygge om en bil har man da råd til en time på biltilsynet og nytt vognkort :o

rå bil forresten.8)

god jul :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær så hårsår da mann:lol: bare lurte.. bare ser ofte at folk som skal selge en ombygget bil sier det ikke er noe problem å få den gokjent. så da skjønner jeg ikke hvorfor dem ikke får den godkjent med en gang. har man råd til å bygge om en bil har man da råd til en time på biltilsynet og nytt vognkort :o

rå bil forresten.8)

god jul :santa:

Forskjellen er vel at Kjell Rune seie at han kan godkjenne den før salg, men alle andre seie at det ikkje er nåke problem å godkjenne den...

Men eg skjønne ikkje korfor folk kjøpe ein E30 til 80.000kr når ein kan få ein 535 for den prisen i meget bra stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...