Prephobia Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hallo. Var i dag ute og kjøre me Bmw'en min;) Men så plutselegt la eg merke til at når eg ga gass, så gjekk spedometere ner på 0, og når eg slapp gassen (bare rant på giret) så gjekk spedometere opp i de bilen gjekk i.. Ka kan ver gale? Kjører en bmw 318i 87 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Sjekk om wire'en står skikkelig i girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hallo.Var i dag ute og kjøre me Bmw'en min;) Men så plutselegt la eg merke til at når eg ga gass, så gjekk spedometere ner på 0, og når eg slapp gassen (bare rant på giret) så gjekk spedometere opp i de bilen gjekk i.. Ka kan ver gale? Kjører en bmw 318i 87 mod. Samme skjedde på min E30 også. Var Spedometer som var slit ut. Måtte bytte hele instrument saken der, turteller og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Sjekk om wire'en står skikkelig i girkassen. kor på girkassen sitter wiren? onnan? oppå?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er ikkje wire på disse. er eletronisk speedo. Er koblet midt på bakaksel med en plugg. Ser den hvis du bøyer/legger deg ned. Avogtil la speedoen seg død på 318'en min. Ett realt dunk i dashen var alt som skulle til for å fikse det. Samme fremgangsmåte å reparere lyset i speedo på... Litt jalla, men Donald-metoden virker til mye rart den. Er den nest beste måten å fikse på etter "ctrl-alt-delete" (slå av og på igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Ett realt dunk i dashen var alt som skulle til for å fikse det. hehe... det verste er at det funker til det meste også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Ett realt dunk i dashen var alt som skulle til for å fikse det. hehe... det verste er at det funker til det meste også! JA lyset i bryteren til vifte/varme var slukt, et lite dunk og det funket igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Er nok kontakten på bakakselen,hadde samme på min for kort tid siden,var den ene ledningen som hadde irra i stykker.. satt på kabel sko og klemte den sammen..fylte rundt med tec 7 og siden har den vært i flott form...kanksje litt primitivt men funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 når dokke seier bakakselen, så meiner dere den akselen fra girkassen til differensialen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå