SteffenK Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Som sagt, hvor lenge etter at man har kjøpt en bil gjelder forsikringen gamle eieren hadde? Jeg kjøpte bil i går, men pga at gjensidige er så jævlig vanskelige å teite, får ikke jeg bilen forsikret før 3 jule dag. Den gamle eieren sa opp forsikringen i dag da, men noen som har litt peiling sa til meg at kasko'en gjelder i 3 dager etter salg, og at ansvar gjelder i 14 dager. Noen som vet om dette stemmer?? Hvis ikke må jeg jo bare la bilen stå. Snakket litt med en bekjent som har jobbet i forsikrings selskap, men han sa at dette ikke var fakta. Men jeg tror ikke han har helt peiling sånn egentlig. Jeg leste i min mor sin forsikrings kontrakt, der sto det at det stemte da. Men jeg vet ikke? Hadde vært greit med litt hjelp her, vil kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 trur du må la bilen stå til 3. juledag hvilken bil har du anskaffet deg? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 I forsikringskontrakten min fra Enter-Forsikring står det at forsikringen fortsatt gjelder et visst antall dager etter at bilen er solgt og forsikringen er sagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Grattis med ny bil! Når eg henta bilen min var det sånn at når han sa opp forsikringa, så sa han opp forsikringa... Ikkje noko at den varte så og så mange dager etter det... Så du må nok la bilen stå ei stund EDIT: Men det gjalt det forsikringsselskapet han hadde... det er kanskje forskjellig praksis fra selskap, til selskap.. men eg hadde ikkje tatt sjangsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå