ovex Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 Du får den ikke i hanskerommet. men det får du med ein MacMini! Selger du MacMini Ovex??? Pris og spesifikasjoner på dette vidunderet... Har faktisk ikkje sett desse før!!! Klart eg sel Mac! Er ein av 8 forhandlarar som Apple Norge satsar på. MacMini startar på snaue 5.000,-om du skal ha inn det som er nødvendigt. PS for dei som ikkje er inne på det så køyrer ikkje mac windows, men OSX. OSX er eit UNIX -system og går windows ein høg gang spør du meg. Dette er det stort sett einigheit om rundi i verden blandt den nøytrale pressa og. For dei som ikkje har sett OSX så finn ut meir om dette...det er dataverdens BMW med design og komfort....kjapp og sportsleg...tiltalande og berusande.! Har mykje minder problematikk rundt Mac enn Windows... me sel begge deler og er på mange måtar nøyrale når det gjeld dette. Dei fleste kjenner no iPod og iTunes...dette er produkt av Apple. iPod er ikkje unik i Applefamilien.....alle produkt til Apple er "iPod"
ehrnst Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 han sa at han skulle ha 6k Inn med windows mediacenter, kjør den opp på en LCD og rull av gårde. Er hypp på en liten pc i bilen jeg og. Og mappe med tuchscreen er sikkert tøft edit: Skriveleif
jødahl Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Noen som vil handle PC her eller? Nå går den for 6000,- Å det må være billig for denne dataen!
SanMiguel Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 denne er ikke no spesielt billig spør du meg.. men er klart prisen går jo opp når du har med skjerm.. hvor mye skal du ha for'n uten skjerm..
jødahl Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Jeg selger den for 6000,- med eller uten skjerm
jødahl Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Skrevet Januar 16, 2006 Går nå for 5000,- hvis noen er interessert?
Hylland Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Hadde vore kult med sånn i bilen, men den dagen eg skal investere i det, så ringer eg ovex!
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Skrevet Februar 3, 2006 Gjekk kraftigt ned i pris der ja Den er verdt meir enn det... Ikkje gi deg
-Anders- Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 kanskje pga utseende på maskina men ikke på specs.
jødahl Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 jeg må si 4500,- er billig for denne. må bli kvitt den, pga mangel å penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå