3XXTouring Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hei! Trenger grøftelys til e30 min! E 89 mod.! Noen som har å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 www.koed.dk har rimelige tilsalgs.Er vel litt håpløst og få i brukte til denne årsmodellen.....Ihvertfall når jeg skulle ha til min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvordan er det å bestille derfra med frakt og eventuell toll? Var gode priser der Trenger en del lys til min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg betalte nettopp noen deler derifra.Betalte ikke noe moms jeg.Men bestilte for en 3500dkr.Og betalte med visa.Kjøpte meg sota krystallbaklys der ifra.Vart meget tøft=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Og heller ikke noe i toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 jeg har et stk til salgs. til høyre side. helt komplett. gi meg et bud på det. det er i veldig bra stand! ser at det koster 1700kr hos gs bildeler,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå