m3e30 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 noen som har film på dataen evt hvor jeg kan finne... ifra hele breisladden, skal være med en blå e30 som er DE registrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg har et par filmer fra Rudskogen september, men ingen av dem finner jeg en blå E30. Anbefaler deg i å ta en tur på: www.gunstig.no www.puddingvideos.com www.osenworks.no + bilforumet.net's mediakategori. Ligger MYE MYE bra filmer der!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 oki! den er vell mere grå enn blå tenker jeg.. med m3 vinge på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 oki! den er vell mere grå enn blå tenker jeg.. med m3 vinge på... Og no spesiell dekor langs bilen under rutene? Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 GANSKE forskjell på blå og grå! Espen: Mener den bilen der også er med på en av Bilmekanikertreff-filmene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 GANSKE forskjell på blå og grå! Espen: Mener den bilen der også er med på en av Bilmekanikertreff-filmene...? Det er jeg ikke sikker på, lurer på om det var en av BMW-skiens gutta som hadde den med, minns å huske at den sto oppe ved SSperformance... Ja jeg tenkte på denne første gang jeg så tråden, så når han skrev grå også prøvde jeg meg Det må nesten være denne, regner med at han mener fra breisladd konkurransen, og ikke fra svingen bare, hadde det vært flere E30'r med hadde jeg så godt som HELT sikkert huska det hehe EDIT; Bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 der er bilen ja,noen som har filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå