Gå til innhold

Hva lønner seg som postbil?

kanskjeBMWeier
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw som budbil? Hmm, tror ikke det lønner seg nei :D Tror nok en eller annen liten kassevogn med liten dieselmotor egner seg best for dette formålet, noe som igjen bmw ikke har. Men sånn ellers er nok Diesel et viktig stikkord for deg her. En 318d E46/E91 hadde nok passa deg bra, alt etter hvor mye den skal koste, hvor ny den skal være, størrelse og ikke minst hvor stor motor man vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vile satsa på en billig japse med liten motor. Helst diesel.

Daihatsu Charade 0,(?)L 3 syl. En kompis brukte den som avisbil i 8 mnd med gode erfaringer. Liten å stygg, men who cares. Man leverer jo post for å tjene penger.. ikke gå i 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugot Partner/Citröen Berlingo (samme bil), Renault Kangoo, Opel Combo (den er faktisk tøff og sprek i nye utgaven), VW Caddy både nye og gamle modellen, Toyota HiAce (ufattelig plass og skuddsikker), Hyundai H1 (4X4 modellen har eg kjørt noen tusen med, og den er helt sjef å kjøre, pluss enorma plass), osv osv.

Personbil, uansett merke, tror eg ikkje er noe å stille med. Skal du mye inn og ut og slikt er det tungere. Så er det lettere å skade ved lassing/lossing, tungvinnere å få ting inn_/ut, mindre lastekapasitet, sov osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugot Partner/Citröen Berlingo har jeg levert aftenposten i... vil anbefale en bil som du enkelt kommer inn og ut av! (og er høy) veit ikke hvor godt det ville være for ryggen å bruke bimmern til sånt :P

Berlingo-en funker den så tar du en pinglete en med minste motor-en... føles som å kjøre en blikkboks men funker og er billig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusing på tomgang? hvorfor det?

skal du kjøre mye i byen er det ikke alltid hensiktsmessig med størst bil. kompis av meg (håndverker) har toyota yaris verso med D-4D. utrolig god plass og latterlig lavt forbruk. ellers får du brukte ford couriere kasta etter deg for en neve mynt,men det er søpple-biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...