Ole@Automote Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Meget pen BMW 318i 1991 mod, M- front med Kersher leppe, M- speil, M - look bakfanger, Nytt senkesett fra Bilstein, alle foringer skiftet, reg reim skiftet for 10 000km siden, ble da også tatt sjekk av motor på emm sport i Trondheim. Bilen kan selges billigere uten felger på bilde, da med 17" alu. Kan også sette på mere styling, hvis ønskelig. Rutene og lexus lyktene er sota i ettertid, ble mye finere. Skal prøve å få tatt noen bilder. TLF 41203830 Ring, melding el e post post@autoart-tuning.com Se http://www.autoart-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg ser jeg kommer til å få en del for bilen min jeg også gitt 18" på min og stereo for rundt 15 000,-. Jaja. Godt å vite for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg ser jeg kommer til å få en del for bilen min jeg også gitt 18" på min og stereo for rundt 15 000,-. Jaja. Godt å vite for min del Den er jo ikke solgt for den prisen enda ser jeg og det betyr jo heller ikke at du får det samme for din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 og hvite biler er jo såååå lettsolgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 og hvite biler er jo såååå lettsolgte Er ikkje mange som har kvite bilar så eg trur ikkje det er så vanskeleg! ...eg veit om folk som berre kikkar etter kvite bilar, og då vert plutseleg ein svart vanskeleg å selje om du møter ein slik kjøpar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 og hvite biler er jo såååå lettsolgte Er ikkje mange som har kvite bilar så eg trur ikkje det er så vanskeleg! ...eg veit om folk som berre kikkar etter kvite bilar, og då vert plutseleg ein svart vanskeleg å selje om du møter ein slik kjøpar! ja, og det går også an å vinne første premien på flaxlodd. sorry, nok spam i tråden din autoart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Bare kjør på med spam, bra med en tråd som lever Skjønner ikke hvorfor hvite biler er så tungsolgte. Hvis jeg kjøpte hvit bil, så ville jeg ha bygd den om til BMW motorsport replica, og da hadde folk kjøpt som bare F***. De er hvite ikke sant?? med noen dekaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Bare kjør på med spam, bra med en tråd som lever Skjønner ikke hvorfor hvite biler er så tungsolgte. Hvis jeg kjøpte hvit bil, så ville jeg ha bygd den om til BMW motorsport replica, og da hadde folk kjøpt som bare F***. De er hvite ikke sant?? med noen dekaler ...nettopp! Kvite bilar er ikkje i snitt så lettsolgte som mange andre fargar, men det er heller ikkje så mange bilar på markedet, og då med ein del som berre skal ha kvitt så er det ikkje så vanskeleg å verte kvitt kvit.... flott ordspel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Sett ræva i gir folkens! Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg