Caramba Skrevet Desember 24, 2005 Skrevet Desember 24, 2005 ØK SIKKERHETEN VED KJØRING I REGNVÆR Nå kan du øke sikkerheten ved kjøring i regnvær betraktelig, ved å behandle frontruten med NANO-FORSEGLING. Passer perfekt til deg som kjører mye f.eks. taxi, budbil, minibuss etc. Og selvfølgelig til alle som er opptatt av optimal sikt og trafikksikkerhet. - Vindusviskerne blir stort sett overflødige ved kjøring over 70-80 km/t. - Sterkt forbedret utsyn om natten pga. mindre gjenskinn. - Tåler vaskehaller og høytrykksvasker. - Aktiv sikkerhet pga. forbedret vannavvisning, vannet perler av i farten. - Mindre slitasje på vindusviskerne - Holdbar i opptil 1 år, eller ca. 30.000 km. Spørsmål: Hvordan virker den selvrensende ruteforseglingen? Svar: Der går sjelden mange dagene, før det sitter en film av forurensing og skitt på de nypussede vinduene. Når det så regner, renner vannet bare ned over skitten som blir sittende fastere og fastere på ruten, jo lenger tid det tar mellom hver gang du vasker vinduene. Når vi forsegler glassruten, legges det på et nano-belegg av Titaniumdioxid utenpå glasset. Titaniumdioxiden er smart, for når solen skinner, så settes det i gang en prosess hvor forurensingsfilmen blir brent av. Dermed blir glasset plutselig hydrofilt, og vannet kan renne ned langs glasset og skylle bort skittrestene i stedet for å renne over skitten. Men du kan ikke droppe vinduspussen helt. For noe kalk og salt vil det alltid være som ikke vaskes av. 1 Sett inneholder 1. Renseserviett og 1 Serviett til forsegling. Kr. 150.- pr. stk. inkl. mva. Varene sendes fraktfritt ved forhåndsbetaling. Ellers tilkommer postens takster for frakt og oppkravsgebyr. Send meg en mail med deres bestilling, Jeg sender dere en faktura pr. mail. Når denne er bekreftet betalt, sender jeg varen omgående. Eller du kan velge å betale varene i oppkrav. Gi beskjed ved bestilling. Bestillingen må inneholde Navn, Adresse og E-Postadresse. Helst også telefonnummer. Bestilling sendes til. Arvid. Michalsen Husebysletta 43 3400 LIER E-post: arvid.michalsen@c2i.net
henry Skrevet Desember 24, 2005 Skrevet Desember 24, 2005 Eller bare kjøpe en flaske Rain off på biltema til 40 kr? http://www.biltema.no/products/product. ... emId=96816
Caramba Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Skrevet Desember 25, 2005 Rain har effekt i 1 måned. kr. 40.- x 12 skulle bli ca. kr. 480.- for et års behandling. Nano-forseglingen koster deg kr. 150 for samme perioden. Du sparer med andre ord kr. 330.- på 1 år. Hilsen Arvid Michalsen
henry Skrevet Desember 25, 2005 Skrevet Desember 25, 2005 Bruker jo ikke ei flaske til en behandling da, er jo 120 ml, holder jo til 15-20 det!
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Skrevet Desember 25, 2005 Bruker jo ikke ei flaske til en behandling da, er jo 120 ml, holder jo til 15-20 det! Hehe! Godt poeng
Caramba Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Skrevet Desember 25, 2005 Stemmer sikkert det. Men så har du jo jobben hver mnd. da. Men, jeg beklager at jeg prøver å selge dette produktet til dere her inne på bimmers.no. Men for de av dere som fortsatt ser produktet som interresant, kan jeg også meddele at det i produktspekteret også finnes felgrens, felgforsegling, glassrens, antidugg, 2 komponent lakkforsegling etc. Send meg en mail for komplett prisliste. Dere får sikkert tak i alt dette billigere andre steder, men de produktene er sannsynligvis ikke basert på den samme teknologien. Jeg selger produkter basert på nano-teknologi. Disse produktene er relativt nye på det Norske markedet. At det finnes andre produkter som kanskje gjør samme nytten er absolutt ikke umulig. Selv har jeg en BMW, men en Lada hadde ksnkje gjort samme nytten til en langt lavere penge. Sånn er det bare.
Caramba Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Skrevet Desember 25, 2005 Har du link til tester? Nei! Men her er en link til Kvasir med ferdig søk på Nanoteknologi. Vesentlig forskningstoff. og hva forskjellige forskningsmiljøer sier om produktene eller om nanoteknologi generelt. http://search.kvasir.no/query?q=nanotek ... o&hpp=&ax=
Caramba Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Skrevet Desember 25, 2005 Har fått en tilbakemelding fra en kunde som sa at Biltemaproduktet forsvant ved første vask. Men, det har jeg bare hans ord for!
ØyvindB Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Har fått en tilbakemelding fra en kunde som sa at Biltemaproduktet forsvant ved første vask. Men, det har jeg bare hans ord for! Jeg er jo en av dem som hater rain off. jeg blir surrete av å se på vannet som fosser over frontruta. Men på siderutene og speilene har jeg god erfaring med rain off. Jeg synes også at slike annonser som dette er snikreklame på slike forum som dette. Skal man selge ett produkt i næring så bør man betale for annonsen sin. Det tar ikke lang tid å legge på ett lag med rain off, og det blir jo billigere enn produktet ditt.
Caramba Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 Har fått en tilbakemelding fra en kunde som sa at Biltemaproduktet forsvant ved første vask. Men, det har jeg bare hans ord for! Jeg er jo en av dem som hater rain off. jeg blir surrete av å se på vannet som fosser over frontruta. Men på siderutene og speilene har jeg god erfaring med rain off. Jeg synes også at slike annonser som dette er snikreklame på slike forum som dette. Skal man selge ett produkt i næring så bør man betale for annonsen sin. Det tar ikke lang tid å legge på ett lag med rain off, og det blir jo billigere enn produktet ditt. Så lenge slike forum godtar slike annonser, så benyttes de. I hvertfall i en oppstartfase for en bedrift. Liker du det ikke så er det bare å la vær å kjøpe produktet. Men, jeg begynner å angre å ha lagt ut en slik annonse her på bimmers.no Stort sett negtive tilbakemeldinger om at produktet er for dyrt, for dårlig etc. At jeg bare prøver å lure dere osv. Sannheten er vel at ingen av dere egentlig har prøvd produktet engang. Dere har blitt misfornøyd med en type produkt som sies å gjøre samme nytten. Og dermed er alle slike produkter bare dritten. Og det mest negative er jo selvfølgelig prisen. Jeg selger et produkt som varer i opptill 1 år eller 30 000 km i følge produsenten. Personlig har jeg ikke brukt produktet så lenge enda. Men, min erfaring til nå er meget bra. Tro det eller ei.
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 ...trur deg gjerne eg! Har brukt RainClear frå TurtleWax i mange år no, og elskar slike produkt. Sparer både rute og viskarblad for masse slitasje. Bakdelen med RainClear er at det varer ca 3 veker....så er det ny behandling. Klart det hadde ikkje skada om du hadde ein test eller liknande å vise til.....1 år er lang tid for dei som har erfaring med liknande produkt. Men her er fleire paralellar å trekke: Det fins polering som varer 6 mnd (standar vox) Og det fins lakkbehandlings om varer i 5 år+ (Permashine eks) Bimmers gjengen har vist seg frå ei meget skeptisk side i tråden din......er snille og stort sett positiv gjeng, men alle folk er litt lette å farga med det første svaret som kjem i ein tråd.... Er nokon positive i det første svaret så vert heile tråden stort sett positiv og desverre omvendet når det skjer.... Her var 1. kommentaren: "Eller bare kjøpe en flaske Rain off på biltema til 40 kr?" ....Sorry Bimmers, med dette er kjent frå psykologien og, så det er ikkje spes med oss!!
Caramba Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Skrevet Desember 27, 2005 Beklager at jeg ikke kan vise til noen tester. Produktet/ene har vert på det Norske markedet i kun kort tid. Skal høre med importøren når han kommer hjem fra juleferie. Men, kan ikke love noe.
P.I.B Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Jeg er jo en av dem som hater rain off. jeg blir surrete av å se på vannet som fosser over frontruta. Men på siderutene og speilene har jeg god erfaring med rain off. Samme her. Bruker det kunn på speil og siderutene.
artofdesign Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Kjære Caramba! Om man skriver ANNONSE eller noe i "annonsen" så føler folk seg i alle fall ikke snytt da de fort forstår at innlegget var en annonse! Jeg selv trodde det var et positift tips fra en type, men ble passe forbannet da jeg skjønte det var en annonse! Er du i oppstart med en bedrift bør du kanskje tenke litt mer over strategien din... forøvrig virket produktet intresangt, men låter for godt til å være sant. Ser derfor frem til noen tester!
Anbefalte innlegg