Caramba Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Skrevet Desember 27, 2005 Kjære Caramba!Om man skriver ANNONSE eller noe i "annonsen" så føler folk seg i alle fall ikke snytt da de fort forstår at innlegget var en annonse! Jeg selv trodde det var et positift tips fra en type, men ble passe forbannet da jeg skjønte det var en annonse! Er du i oppstart med en bedrift bør du kanskje tenke litt mer over strategien din... forøvrig virket produktet intresangt, men låter for godt til å være sant. Ser derfor frem til noen tester! Ja! Jeg burde kanskje ha skrevet annonse først i overskriften. Men, det kan jeg jo endre på. Når det gjelder strategien for hvordan jeg driver i en oppstartsfase så er det for meg å vurdere. En ting er at dere kritiserer det produktet jeg prøver å selge, men å kritisere min strategi i forbindelse med oppstart av en bedrift blir for drøyt. Det har dere ingen forutsettninger for å gjøre, da dere ikke vet noe om hvilke strategier jeg har. En annen ting. Innlegget ligger jo under Kjøp og Salg - Annet selges. Da bør man kanskje være åpen for at det kan være en annonse man leser.
M3cabriolet Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 caramba: du virker da litt touchy synes jeg! desverre må jeg si at jeg mister all interesse for et produkt når selgeren virker hissig på negative tilbakemeldinger... da ser jeg bare at det blir sånn ved evt reklamasjon e.l. også! legger til grunn at dette kun er min mening da....
Caramba Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Skrevet Desember 27, 2005 caramba: du virker da litt touchy synes jeg! desverre må jeg si at jeg mister all interesse for et produkt når selgeren virker hissig på negative tilbakemeldinger... da ser jeg bare at det blir sånn ved evt reklamasjon e.l. også! legger til grunn at dette kun er min mening da.... Neida! Jeg er overhode ikke hissig. Men når de negative tilbakemeldingene går ut på synsing og ikke viten, så blir det en smule galt for meg. Produsenten av Nano produktet lover at produktet skal holde i opptil 1 år eller 30 000 km. Jeg har selv brukt produktet i 4 mnd og det funker fortsatt. Rain fra Biltema har en oppgitt varighet på opptil 1 mnd. Personer jeg har kontakt med sier at forseglingen fra (biltemaproduktet)forsvinner ved første vask. Nano produktet forteller meg at det tåler vaskehaller og høytrykkspyling. Noe jeg også har possitiv erfaring med. Derfor ser jeg fortsatt Nanoproduktet som et bedere produkt. At man kritiserer produktet får være så. Men, når man også kritiserer selgeren for å annonsere galt, har gal strategi på måten man prøver å bygge bedrift på, at selgeren prøver å lure en etc. Da synes jeg at det er en grunn til å ta til motmæle. Men, Hissig er jeg ikke. Snarere litt oppgitt over en slik skepsis og uvitenhet.
M3cabriolet Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 jeg kan til dels forstå deg, men saken er jo som du har sagt mange ganger selv, at dette er et nyutviklet produkt, og dermed må du desverre regne med å få "uvitende" svar på det! du må jo regne med at de trekker paraleller til et produkt de kjenner selv fra før og som de har dårlig erfaring med, da er det din jobb å overbevise dem om at det et bedre produkt! min mening er jo at du ikke greier dette ved å bryte ut at "du angrer på at du annonserte dette på bimmers.no" o.l. dette er jo i tillegg et diskusjonsforum, der folk kan spørre, og drøfte, og si sin egen mening! det du sier om at du misliker at folk mener at du markedsfører feil, så tror jeg nok den lille strofen "kunden har alltid rett" spiller inn! det er ikke sikkert det er feil det du gjør, men mener kundene at du gjør det, så selger du ingenting uansett! jeg prøver ikke å være vanskelig, men jeg forteller deg åssen jeg ser på det! som sagt i tidligere innlegg fikk jeg avsmak på dette produktet når jeg leste dine responser på div inlegg her! "jeg angrer på at jeg annonserte her for dere på bimmers.no" kan fort bli til "jeg anger på at jeg solgte deg noe som helst" eller "jeg angrer på at jeg tok telefonen nå" skjønner?
AC Schnitzer Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Kunne være intr. i å prøve noe nytt. Begynne å bli lei av filmen Litt skeptisk til noen nytt, men gir du ut noen prøver eller gode tilbud i oppstartsfasen?
Caramba Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Skrevet Desember 27, 2005 jeg kan til dels forstå deg, men saken er jo som du har sagt mange ganger selv, at dette er et nyutviklet produkt, og dermed må du desverre regne med å få "uvitende" svar på det! du må jo regne med at de trekker paraleller til et produkt de kjenner selv fra før og som de har dårlig erfaring med, da er det din jobb å overbevise dem om at det et bedre produkt! min mening er jo at du ikke greier dette ved å bryte ut at "du angrer på at du annonserte dette på bimmers.no" o.l. dette er jo i tillegg et diskusjonsforum, der folk kan spørre, og drøfte, og si sin egen mening!det du sier om at du misliker at folk mener at du markedsfører feil, så tror jeg nok den lille strofen "kunden har alltid rett" spiller inn! det er ikke sikkert det er feil det du gjør, men mener kundene at du gjør det, så selger du ingenting uansett! jeg prøver ikke å være vanskelig, men jeg forteller deg åssen jeg ser på det! som sagt i tidligere innlegg fikk jeg avsmak på dette produktet når jeg leste dine responser på div inlegg her! "jeg angrer på at jeg annonserte her for dere på bimmers.no" kan fort bli til "jeg anger på at jeg solgte deg noe som helst" eller "jeg angrer på at jeg tok telefonen nå" skjønner? Joda. Jeg ser hva du mener. Men, slik jeg ser det burde jeg nok ha valgt andre salgskanaler enn dette forum. Og jeg burde ha visst bedere. På slike forum vil dat alltid være noen som vet best. (noe de faktisk meget skjeldent gjør) og som elsker å rakke ned på ting og folk. Slike mennesker er som regel de mest høyrøstede. Og dette får selvfølgelig negative virkninger på noen som faktisk prøver å selge et produkt. Da spiller det ingen roll hvor bra eller dårlig dette produktet er. Det samme gjelder jo hvis jeg skulle prøve og selge bilen min og noen har hatt en negativ erfaring med akkurat den biltypen eller modellen. Eller kanskje en med litt mer eller mindre utstyr og/eller motorvolum. Effekten er den samme. Kritikken kommer fra folk som har hatt negative erfaringer med nesten samme produkt. Men, slik er det bare. Vel produktet er fortsatt for salg. Kan gi et spesialtilbud til dere her inne. på kr. 129.- inkl mva. Gratis frakt ved forhåndsbetaling. Hilsen Caramba
mAZE Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Jeg er også interessert i dette. Er lei av den forbanna filmen som legger seg på firmabilene og mine privatbiler. Så jeg tar gjerne en prøve/flaske.
sammigun Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Kan gi et spesialtilbud til dere her inne. på kr. 129.- inkl mva. Gratis frakt ved forhåndsbetaling.Hilsen Caramba Du har PM
ØyvindB Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Det blir spennede å høre hva dere som kjøper mener om noen uker Som forbrukerombudet sa til avisen her om dagen: Hvis noen høres ut til å være for godt til å være sant, så er det som regel det.
sammigun Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 Mange her inne som "eksprementerer" med mye rart og vesentlig mye dyrere ting på bilen sin enn akkurat dette produktet.... Skulle dette vise seg å være noe møkk, noe jeg egentlig tviler på at det gjør, så har jeg råd til å tape de 129,-kr... Tenker dette blir bra, synes iallefall dette er verdt ett forsøk Spare litt på e34 viskerstaget....
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 Må seie meg einig med mange her om at måten du svarer potensielle kunder på ikkje er bra for ei bedrift i oppstarsfasen. Men samtidig skjønner eg deg også! Grunnen til at mange av dei er skeptisk til produktet som du prøver å markedsføre er nok at du ikkje har nokre linker med tester eller komentarer fra folk som bruker produktet å henvise til. Eg for min del synest produktet virker interesant, og vist produktet har samme effekt som du PÅSTÅR, vil eg tørre å påstå at det er eit produkt me kjem til å sjå i hyllene på bensinstasjoner landet rundt iløpet av eit par år. Eg er litt usikker enda om eg vil bestille produktet av deg ettersom du ikkje har nokre linker til tester eller folk som har prøvd produktet og hatt positiv/negativ erfaring med det. Vist du får det, er eg ganske sikker på at fleire vil få augene opp for produktet..
Caramba Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Skrevet Desember 28, 2005 Du ber om en uttalelse fra noen som har prøvd produktet. Personlig har jeg ikke dette, men jeg har sakset en kundeuttalelse fra importørens hjemmeside. Sitat Bilfører, Arendal - Petter Olsen (36) Kjøpte en pakke Nanoteknologi for frontrute til bil. Etter en grundig vask av vinduet ble det satt inn med middelet. Var i utgangspunktet skeptisk til om det virket, men etter første regnskyll ble jeg grundig overbevist Sitat slutt. Jeg har også nettopp fått høre at hvis man synes at virkningen avtar noe, kan det lønne seg med en Zalo-vask av frontruten for å fjerne salt og oljerester som gjerne setter seg på ruten. Når det gjelder mine svar til potensielle kunder, er ikke det noe vondt ment. Jeg blir bare litt oppgitt over all negativiteten som kun er basert på uvitenhet eller dårlig erfaring med andre produkter. Blir liksom litt dumt å kritisere BMW for å være en dårlig bil, hvis jeg bare har erfaringer fra Lada og aldri kjørt en BMW engang. Men,men. Jeg kan forstå skepsisen. Still da heller spørsmål om produktet enn å klage på erfaringer fra andre produkter. I produktspekteret finnes det også Felgrens og felgforsegling, 2 komp lakkforsegling, tekstilrens og tekstilforsegling + mye mer. Jobber med en hjemmeside hvor alle produktene vil bli presentert. Skal gi dere link senere. Dere kan jo se litt på produsentens hjemmeside. www.percenta.com Språket er Tysk. Det jobbes med en Norsk oversettelse.
boost Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 høres bra ut dette... er det komme noe for felger som du selger å elle? prisen på det... ?
Caramba Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Skrevet Desember 28, 2005 høres bra ut dette... er det komme noe for felger som du selger å elle? prisen på det... ? 250 ml. Felgrens Kr. 177,50 250 ml. Felgforsegling kr. 287.00 Gjør at bremsestøv og annet skitt ikke fester seg like godt som normalt. Passer ikke på stålfelger. Det skal bare være å spyle skitten av med hageslangen eller en høytrykkspyler. Bevarer også felgens finish.
sax Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Gratis vareprøve. Kun porto. http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=6571
Anbefalte innlegg