Gunnar Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Caramba, sånn er det når man legger ut slikt på et forum. Det er jo dessuten ment for privatannonser, så da må du regne med å få litt pepper. Vil du ha annonser er det bare å sjekke linken oppe til venstre.. Gratis vareprøve.Kun porto. http://www.gjerrigknark.com/ext.php?id=6571 Men firmaet er i Danmark, så gjelder det også til Norge? 31,- (porto) for 5ml var jo uansett ganske stivt..?
Neonlars Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 Synes dette virket som et spennende konsept Caramba. Kan heller komme tilbake til deg når våren kommer og bile skal poleres og pusses!!
Caramba Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Skrevet Januar 11, 2006 Synes dette virket som et spennende konsept Caramba. Kan heller komme tilbake til deg når våren kommer og bile skal poleres og pusses!! Ikke noe problem. Titt innom www.nanonett.no (ny og under utvikling) eller send en mail til salg@nanonett.no Hilsen Caramba
mAZE Skrevet Januar 30, 2006 Skrevet Januar 30, 2006 Da kan jeg faktisk skryte litt av Nano Forseglinga.. Det funker! Etter at jeg hadde på dette på frontruta på firmabilen vår har vi både brukt vinduspusserene mindre og spyleveske brukes minimalt. Legger det seg mye dritt på ruta går det faktisk ofte av av seg seg selv i fart. Så dette anbefales absolutt å bruke..
Caramba Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Skrevet Januar 31, 2006 Da kan jeg faktisk skryte litt av Nano Forseglinga.. Det funker! Etter at jeg hadde på dette på frontruta på firmabilen vår har vi både brukt vinduspusserene mindre og spyleveske brukes minimalt. Legger det seg mye dritt på ruta går det faktisk ofte av av seg seg selv i fart. Så dette anbefales absolutt å bruke.. Takk for god tilbakemelding. www.nanonett.no
Gunnar Skrevet Januar 31, 2006 Skrevet Januar 31, 2006 Dette er en bedriftsannonse og hører derfor ikke hjemme her. Vil du annonsere her finnes det muligheter for å kjøpe annonse.
Anbefalte innlegg