Bøen Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Har hatt problemer med at motoren jaga litt på tomgang. Tidligere eiger leverte inn på verksted for og fikse dette og dei kom opp med ny dieselpumpe. Etter dette var den nesten like dårlig. Da jeg nå har prøvd det meste vippa jeg av toppen og fekk nesten sjokk, nedre register kjede var så utslitt at det nesten lå oppå sisste tanna. Dette har dratt med feil tenning og feil kamtider. Noen som vet om dette er et problem på disse motorane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg må innrømme at det ikke er for mange av de motorene jeg har skrudd på, men jeg har hatt klørne mine i en 93 og en 95 TDS, og der var ett register utslitt, og den andre bar preg av slitasje. Men om dette var tilfeldig kan jeg ikke svare på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 registerkjede er et problem på disse motorene ja. Det og dieselpumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 registerkjede er et problem på disse motorene ja. Det og dieselpumpen. Ja, og toppen har vel vært litt svak på denne motoren også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå