Bmwfanatic Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg kjøpte bilen, da så den sånn ut, bare helt original.. Har satt på den vinterfelger, nytt ratt (må ha meg momo, for rattet passer ikke momo navet) og hvite instrumenter, lagd selv.. Senkesett kommer i romjula forresten Kommer sikkert til å lage en tråd om bilen.. Men åssen styling har jeg? Selger var en eldre kar, og han hadde hatt bilen i alle herrens år, og den er ikke kjørt på saltet vei.. Han sa att stylingen var original, men jeg har enda ikke sett maken jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 det så ut som alpina... men er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 det er ikke bbs-styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 Tror jeg ble enige med noen folk, att det ikke er Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Du har helt rett, Alpina er det ikke.... Den ser slik ut: http://i17.photobucket.com/albums/b61/s ... CT0022.jpg Jeg har en slik "lippe" som deg liggendes men husker søren ikke helt hva den heter..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 erre ikke zender da??? jeg fikk ikke frem noe bilder men bare ett forslag liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 ja... der har dere rett... alpina fornten er jo mye kraftigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 erre ikke zender da??? Gratulerer!!!! Der har vi det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 ja er flink på jetting jeg. såg ikke no bilde en gang. men ser dem nå da plutselig. idiot pc. kanskje d er øl brillene som slår inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg finner ikke bilde av dette NOE sted jeg.. tror dere virkelig det er zender? Jeg kan se visse likheter fra e34 styling fra zender, men som sagt, bilde av denne stylinga finner jeg ikke NOEN plass.. kan noen hoste opp ett bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg syns iallefall at fronten ser ut som en Zender front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 ja, og jeg prøve å sjekke opp dette, men finner ikke bilde av den zender fronten noe sted, derfor lurte jeg på om noen kunne finne ett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Denne fronten var jo veeeeldig lik da... och beställd med det lilla M-paketet Zender ser sånn ut og den er det ikke: Men det ser nesten ut som at du har Zender skjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Denne fronten var jo veeeeldig lik da... och beställd med det lilla M-paketet Zender ser sånn ut og den er det ikke: Men det ser nesten ut som at du har Zender skjørt.... Litt OT, men de felga var råe på den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ehm, host, hark.. bbs?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå