Gå til innhold

E30 325i prosjekt! Snart ferdig:) update med bilder 11.03.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn da har jeg endelig begynt å ta fra hverandre bilen min, etter at jeg kræsjet i høst. Slenger ut noen bilder, nye bilder kommer fortløpende. Det jeg skal gjøre, er å ta ut alt som er bak i bilen fra døra og bakover. Så skal jeg kappe den i 2 og sette på en ny bakpart.

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Veldig intressant prosjekt.

Skal bli spennende å se hvordan du kapper og sveiser, samt forsterker. :)

Hadde jeg først kappa en E30 i 2 så hadde det vært hardt å ikke kasta inn en E30 M3 bakdel fra en krasjet/utolla bil.

Skrevet
noen som vet hvordan man får ut bakseteryggen? bilen er e30 2 dørs?

På min 4-dørs så er det en skru på hver side helt i bunnen som går gjennom et stag. Løsne desse to og så må du dytte ryggen oppover..

Skrevet
Veldig intressant prosjekt.

Skal bli spennende å se hvordan du kapper og sveiser, samt forsterker. :)

Hadde jeg først kappa en E30 i 2 så hadde det vært hardt å ikke kasta inn en E30 M3 bakdel fra en krasjet/utolla bil.

er ikke jeg som skal gjøre det, noen jeg kjenner som skal gjøre der for meg, men skal prøve å få tatt noen bilder av det og sett hvordan det gjøres. er ikke helt enkelt å finne en 90 mod m3 da...er ikke veldig lett å finne en 90 mod bakdel heller skal jeg si deg.

Skrevet

Hvem sier at det skal være 90 mod M3?.

M3 har jo uansett gamle typen baklamper.

Poenget var om du skulle bygge om til M3.

Å finne bakdel med facelift er ikke enkelt nei.

Skrevet
Hvem sier at det skal være 90 mod M3?.

M3 har jo uansett gamle typen baklamper.

Poenget var om du skulle bygge om til M3.

Å finne bakdel med facelift er ikke enkelt nei.

men syns det blir helt feil å sette på en eldre rumpe enn selve bilen, er derfor jeg skal ha en 90 mod rumpe.

Skrevet

skal ut å skru litt i morgen også, så da kommer det nye bilder...skal prøve å få slengt ut en del bilder. Kjipt at det tar så lang tid å legge dem ut.

Det jeg har gjort i dag er å ta ut seteryggen bak, hattehylle, side trekk, og alt av ledninger som går bak til bagasjen. så i morgen blir det vel å ta av resten av teppet.. og en del ledninger som jeg ikke har peiling på hva er :P

slenger ut noen nye bilder i morgen, som viser litt bedre hva jeg egentlig har gjort

Skrevet

Idag har jeg vært å handla meg en delebil. :):) så nå begynner morroa snart...har ikke helt bestemt meg om jeg skal dele den i 2 eller ikke. men den jeg kjøpte var i veldig fin stand. var en 89 mod 316. driver å vurderer om jeg skal bare begynne å bygge på den, altså om til en 325. noen som vet om dette er vanskelig eller krever mye??

Mvh

Trond Egil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...