thorbis Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 ja sant det. går alltid tregt første gangen oxo. hehe, mvh thorbis
Bare_egil Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 har noen andre ting jeg har litt problemer med, som; brekkvaier, hvordan får jeg skiftet dem? har løsnet dem fra brekket, men får dem fortsatt ikke ut. virker som de stopper i ett eller annet. Tenkte det var like greit å skifte dem når jeg først har ut så mye. noen som har noen triks der så bare å hyle ut takker for alle tips og triks:D
thorbis Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 er to små rør rett bakafor brekket som du må lirke dem inni oxo kan du dra dem husk at du m¨å ha nye wiere når du bytter bakstillinga da dem ikke er like 318-320. pga skivebremser. mvh thorbis
Bare_egil Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 må ha nye uansett har klippet dem av ved bremsene...så du mener det bare er å lirke ut altså? hvilken vei skal dem ut da? blir uansett samme waier på 325en siden alt kommer til å ligge igjen fra den...
thorbis Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 må dytte dem bakover mot bakstillinga liklsom, er to små rør wieren går igjennom rett bak hadbrekket
Bare_egil Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 så det funker ikke å dra dem inne i fra brekket?
Bmwfanatic Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 har du fått av bakstillinga enda? jeg tok bare å slo boltene opp i bilen jeg, for de sitter på rifleaksling.. Jeg hadde nye bolter da, så gadd ikke ta hensyn.. deretter varmet jeg opp foringene, og bare slo dem ut med slegge
Bare_egil Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 har du fått av bakstillinga enda? jeg tok bare å slo boltene opp i bilen jeg, for de sitter på rifleaksling.. Jeg hadde nye bolter da, så gadd ikke ta hensyn..deretter varmet jeg opp foringene, og bare slo dem ut med slegge har ikke fått av den enda nei, trodde ikke det gikk ann å slå dem opp jeg...hvor kommer dem ut?
Bare_egil Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 Fikk til å slå boltene opp, kom opp inne i kupeen.. Men hva brukte du til å varme opp foringene med da? Driver på med en del annet på bilene også, Men nå er den ene ferdig til å dra til kapping, den andre er det bare noen små ting igjen på..! det går ikke veldig fort dette, men har ikke dårlig tid, så bedre å gjøre det ordentlig med en gang
Bmwfanatic Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 ja, dem kommer i kupeen jeg brukte propan, varmet til det røyk noe grusomt, og banket den ut.. smeltet gummi = glatt (i allefall i det øyeblikket den er flytende) brukte forøvrig ei slegge.. bare å banke til, den kommer ganske lett..
Bare_egil Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 ja, dem kommer i kupeen jeg brukte propan, varmet til det røyk noe grusomt, og banket den ut.. smeltet gummi = glatt (i allefall i det øyeblikket den er flytende) brukte forøvrig ei slegge.. bare å banke til, den kommer ganske lett.. vanskelig å komme til med ei slegge vel....
Bare_egil Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 heisann hoppsann, da har jeg kommet litt lengre på mitt prosjekt, har i dag fått av bakaksling og div fra den ødelagte rumpa på 325en og satt det over på den nye rumpa. Har nå bare neste uke til å gjøre klar bilene til å bli sveisa. Nå begynner jeg å glede meg virkelig:) fant forresten ut at det foringene (travers) som stod på den "nye" rumpa er forholdsvis hele og fine, slenger med noen bilder av endt jobb i dag. (vet at felgene står på feil side) bare å komme med kommentarer
sindre21 Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 ja se her ja begyner og bli noe her vi må få skrudd mer denne uka.blir bra når du får sendt de bort gleder meg til den kommer tilbake.og til sommeren for da er min og din ferdig.
Bare_egil Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 ja se her ja begyner og bli noe her vi må få skrudd mer denne uka.blir bra når du får sendt de bort gleder meg til den kommer tilbake.og til sommeren for da er min og din ferdig. Må få skrudd på fredag, lørdag og Søndag...fattern stikker på hytta så må fan meg gjøre all drit jobben selv men men, de begynner å bli klare, snart står 325en på 4 hjul også. Har fått kutta litt i karroseriet sånn at den triller av seg selv... er bare å komme å hjelpe til hvis du har lyst:p skal som sagt ha ut motor og ledningsnettet.. har du forresten fått delene til bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå