sindre21 Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 nope har ikke fått en dritt ennå.skal ringe han i dag.må få kjøpt meg en bil til siden bmwen blir stående til sommeren
Bare_egil Skrevet September 21, 2006 Forfatter Skrevet September 21, 2006 nope har ikke fått en dritt ennå.skal ringe han i dag.må få kjøpt meg en bil til siden bmwen blir stående til sommeren okai, fått dem nå eller? har isbilen jeg da...som jeg antakelig kommer til å bruke i vinter...hvis jeg blir ferdig med den:)
Bare_egil Skrevet September 23, 2006 Forfatter Skrevet September 23, 2006 da har jeg vært ute å skrudd litt i dag...har fått ut dashbord(endelig) så har jeg fått ut ledningen til hjernen ut gjennom torpedovegg. har også begynt å markere hvor og hvilke ledninger som skal til hva, for er neimen ikke lett å finne hva som skal til hva i ettertid. har også tømt motor for kjøleveske siden den skal ut i morgen eller på mandag. legger ved noen bilder: mye ledninger:S mine 3 e30:
Bare_egil Skrevet September 23, 2006 Forfatter Skrevet September 23, 2006 noen som vet hvor det kan være ett koblings skjema til hele bilen? eller finnes ikke dette? er første gang jeg driver på med ledninger å slikt i bil og er ikke veldig flink for å si det sånn...så hvis noen har noen råd/tips er det bare å komme med det... takk på forhånd:D
christian.no Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 nederst i denne tråden er det linka til en haynes bok.. med koblingsskjema.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ght=haynes
christian.no Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 nederst i denne tråden er det linka til en haynes bok.. med koblingsskjema.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ght=haynes
Bare_egil Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 nå har jeg prøvd å få ut ledningene som går til døra, men får dem ikke ut...blir så noen som vet hvordan dette gjøres på en enkel måte. Vet jeg spør om mye rart men er grønn når det gjelder bil
christian.no Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 de to "leppene" som stikker ut på siden inne i kontakten... de presser du sammen så er det bare og lirke kontakten ut.. hvis jeg ikke husker feil.. og jeg hakke peiling på hvorfor den andre posten kom 3 ganger.. sorry..
christian.no Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 da var det dobbelpost igjenn da hva skjer a? du må bare ta litt i.. sikkert litt ir og at kontaktene er helt tørre.. kan jo være litt trege da.. spray litt 5-56 eller litt elektro spray i kontakten..
Bare_egil Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 har prøvd det skjønner du, men den sitter dønn
Bare_egil Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 okai, skal teste ut dette for må ha ut motor og ledningsnett i dag...
Bare_egil Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Har fått mekket litt i dag også fikk ut dør kontaktene, var ikke bare litt irr...hehe..Det jeg har gjort i dag er å ta ut alt av ledninger, så nå venter jeg bare på å få ut motoren.. Skulle egentlig ha sendt bilene til kapping men han som skal gjøre det sliter med dårlig rygg:S men men, slenger med bilde av ledninger:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå