Gå til innhold

E30 325i prosjekt! Snart ferdig:) update med bilder 11.03.07

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nope har ikke fått en dritt ennå.skal ringe han i dag.må få kjøpt meg en bil til siden bmwen blir stående til sommeren

okai, fått dem nå eller? har isbilen jeg da...som jeg antakelig kommer til å bruke i vinter...hvis jeg blir ferdig med den:)

Skrevet

da har jeg vært ute å skrudd litt i dag...har fått ut dashbord(endelig) så har jeg fått ut ledningen til hjernen ut gjennom torpedovegg. har også begynt å markere hvor og hvilke ledninger som skal til hva, for er neimen ikke lett å finne hva som skal til hva i ettertid. har også tømt motor for kjøleveske siden den skal ut i morgen eller på mandag. legger ved noen bilder:

mye ledninger:S

dsc00059yj4.jpg

dsc00060am3.jpg

dsc00061kc4.jpg

mine 3 e30:

dsc00068yw6.jpg

Skrevet

noen som vet hvor det kan være ett koblings skjema til hele bilen? eller finnes ikke dette? er første gang jeg driver på med ledninger å slikt i bil og er ikke veldig flink for å si det sånn...så hvis noen har noen råd/tips er det bare å komme med det...

takk på forhånd:D

Skrevet

nå har jeg prøvd å få ut ledningene som går til døra, men får dem ikke ut...blir så :evil: noen som vet hvordan dette gjøres på en enkel måte. Vet jeg spør om mye rart men er grønn når det gjelder bil :oops:

dsc00091ni3.jpg

dsc00092gj4.jpg

Skrevet

de to "leppene" som stikker ut på siden inne i kontakten... de presser du sammen så er det bare og lirke kontakten ut.. hvis jeg ikke husker feil..

og jeg hakke peiling på hvorfor den andre posten kom 3 ganger.. sorry..

Skrevet

da var det dobbelpost igjenn da :oops: hva skjer a?

du må bare ta litt i.. sikkert litt ir og at kontaktene er helt tørre.. kan jo være litt trege da.. spray litt 5-56 eller litt elektro spray i kontakten..

Skrevet

Har fått mekket litt i dag også:) fikk ut dør kontaktene, var ikke bare litt irr...hehe..Det jeg har gjort i dag er å ta ut alt av ledninger, så nå venter jeg bare på å få ut motoren..

Skulle egentlig ha sendt bilene til kapping men han som skal gjøre det sliter med dårlig rygg:S men men, slenger med bilde av ledninger:P

dsc00094tb9.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...