BMW324TDa Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei. Trenger en radiator til min 88 324TDa. Disse koster jo finskjorten og vel så det ny, så eg kikker litt i retning brukt fra koed.dk eller lignende, da det er 1/10 del av prisen for en brukt en. Eg har fått vite at eg kan bruke en radiator fra 320iA, som er ca samme årsmodell. Problemet er bare at eg finner ikkje ut hvilke av disse det er. På Koed står ny-delnummeret oppgitt, men det er ingen av disse som stemmer overens med det nr eg har kommet frem til at eg har. Husker desverre ikkje akkurat det nr nå, men... Det er vel bare størrelse forskjeller som er ute og går? Det blir vel det samme sånn funksjonsmessig, bare den har kjøler for automatkassen? Hvis noen hadde kunne hjelpt meg med å finne ut hvilke eg kunne brukt uten å forandre på festeanordninger og slikt, ville eg blitt veldig takknemlig Kanskje noen har en slik radiator liggende og?? Det hadde vært en kjempe presang nå som det er jul. Hehe.. Skulle funne en løsning på dette nå som det nærmer seg nyåret, slik at 324'en kan være klar igjen litt ut på nyåret. Fortsatt god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 bumpettibumpbumpbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 bare bump i vei du. er ingen på dette forumet som kan noe om diselbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå