jørn_318i Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 hva syns dere om bilen min??? http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Pen bil det ene bildet som var, men E30 fortjener 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 fin bil det, selv om jeg liker modellen fra 88-90. Men for all del, rå bil. digger e30, 2dørs. feteste bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 fin bil det, selv om jeg liker modellen fra 88-90. Men for all del, rå bil. digger e30, 2dørs. feteste bilen;) Lierskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 ...er noko med kvit bil...greier ikkje å seie om eg likar det eller ikkje...trur faktisk eg likar det sjølv om alt av kurver og detaljar i kaross forsvinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå