_Mayhem_ Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei. vurderer hvite skiver på min e36. Mye jobb og til? Finnes det maler til instrumenter? Hva mener folket om hvite intstrumenter til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg syns hvite instrumentskiver på BMW er fy fy. Det går ikke an å få det bedre enn det allerede er! Tror BMW har lagt mye arbeid i nettopp dette. Jeg digger det sånn som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Det beste er å sette seg ned og gjøre med ro. Vet ikke om noen skiver kommer med selvbeklebende bakside, men jeg måtte lime mine på. Brukte vel rundt 1-2 timer fra jeg begynte. Aldri engang demontert speedometerhuset, så måtte lære det også. Må lirke skivene rundt nålene og være forsiktig. Men men... ta deg god tid, så går alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 hmm, jeg tok bare av nålene jeg . så satte jeg på de nye skivene. Litt pes å åpne speedometeret når man ikke har gjort det før, men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Hmmm... jeg fikk -virkelig- ikke av nålene på min.. sikkert en eller annen teknikk til det som jeg ikke kan, men jeg turte ikke bruke så ekstremt mye krefter. Litt dumt å ødelegge, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 NAre å legge en salat gaffel bak nåla å vippe den ut!!! HAr da gjort dette på 4biler og funker hver gang... (Pass på og sett nålene rett på plass igjen..)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Noen som har mal til dette?? Gidder ikke betale 5-6 hundre for en papirbit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Mal? De er da ferdig til å sette på når man kjøper dem? Mine var da det. Aaaaldri hørt om noe du må skjære selv. Hvis det var det du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Tenkte på om noen har scannet de og så printe ut på fotopapir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå