posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Bare ett spm, jeg presterte å trykke for hardt på temp knappen:P Skriften ble uklar, noen linjer mangler, kan man fikse dette på noen måte? eller må hele shiten byttes? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 gjorde det samme jeg også en gang, så presset jeg litt mer for å se om det kom tilbake, men da forsvant klokken også Var ikke værre en at det var noen pærer som hadde røke. (pærene må forresten kjøpes hos forhandler, bensinstasjoner har ikke den typen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Okei takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 prisen for disse pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Sikkert ikke mangen kronene det er snakk om.. 10-20 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Oki takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Da jeg skiftet noen pærer tidligere i år var det 12.5,- pr stk, men da jeg skulle skifte de i computeren hadde de dobblet prisen 25 spenn for noen små pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå