jcvold Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 i dag,1.juledag sender extreme sports channel Gumball 3000 hele dagen! jeg har allerede sett på i over 2 timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 fan seff har ikke jeg extreme sport på viasat. AHHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gumball har jeg sykt lyst å delta i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Gumball har jeg sykt lyst å delta i meg og! i en M3 selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Når det er noen som nevner M3 her så må jeg bare så sagt noe; I natt når jeg satt oppe og så BMW-videoer så jeg det sykeste klippet jeg NOENGANG Har sett M3-GTR på nurnbergbanen (FASTDRIVE) skjønner ikke hvordan de dekkene har muligheten til å feste seg! Bilen tok jo nesten helt av, kjørte forbi porche 911 blant annet som ingenting. Tror også det var noen nye M5 inn i bildet der.. syyykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 har sett mye på Gumball i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Fasan.. tv har vert opptatt i HELE dag.. Argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Blitt en del Gumball i dag ja! Mange, mange timer!.. Morro. Skjer litt av hvert der gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Når det er noen som nevner M3 her så må jeg bare så sagt noe;I natt når jeg satt oppe og så BMW-videoer så jeg det sykeste klippet jeg NOENGANG Har sett M3-GTR på nurnbergbanen (FASTDRIVE) skjønner ikke hvordan de dekkene har muligheten til å feste seg! Bilen tok jo nesten helt av, kjørte forbi porche 911 blant annet som ingenting. Tror også det var noen nye M5 inn i bildet der.. syyykt enig der! har du/noen specs på den bilen? var jo helt vilt å den gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gumball er mest drittprat og svært lite bilkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Gumball er mest drittprat og svært lite bilkjøring Veldig korrekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Når det er noen som nevner M3 her så må jeg bare så sagt noe;I natt når jeg satt oppe og så BMW-videoer så jeg det sykeste klippet jeg NOENGANG Har sett M3-GTR på nurnbergbanen (FASTDRIVE) skjønner ikke hvordan de dekkene har muligheten til å feste seg! Bilen tok jo nesten helt av, kjørte forbi porche 911 blant annet som ingenting. Tror også det var noen nye M5 inn i bildet der.. syyykt Den videoen der unner jeg alle på forumet å se!!! Før jeg så denne var jeg klar over potensialet i en BMW, trodde jeg. Men etter å ha sett den satt jeg helt ærlig med et stort hakaslepp. Så den filmen der opp igjen 3 ganger jeg. Lyden er jo til å bli gal av! Spiser poscher til frokost! Den var å laste ned på fastdrive.org før, men ser ikke ut som den ligger der lenger. Mulig den er å få tak i på DC eller et annet fildelingsprogram. Fila heter ihvertfall: m3_gtr_nurburgring_fastdrive.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 hvem som helst kan delta i Gumball.. men det koster 160.000 spenn ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 OT! Du var ikke tilfeldigvis på grindalsmoen i dag oddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå