Gå til innhold

Gumball 3000 dag!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Når det er noen som nevner M3 her så må jeg bare så sagt noe;

I natt når jeg satt oppe og så BMW-videoer så jeg det sykeste klippet jeg NOENGANG Har sett :D M3-GTR på nurnbergbanen (FASTDRIVE) skjønner ikke hvordan de dekkene har muligheten til å feste seg! Bilen tok jo nesten helt av, kjørte forbi porche 911 blant annet som ingenting. Tror også det var noen nye M5 inn i bildet der..

syyykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt når jeg satt oppe og så BMW-videoer så jeg det sykeste klippet jeg NOENGANG Har sett :D M3-GTR på nurnbergbanen (FASTDRIVE) skjønner ikke hvordan de dekkene har muligheten til å feste seg! Bilen tok jo nesten helt av, kjørte forbi porche 911 blant annet som ingenting. Tror også det var noen nye M5 inn i bildet der..

enig der! har du/noen specs på den bilen?

var jo helt vilt å den gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen der unner jeg alle på forumet å se!!!

Før jeg så denne var jeg klar over potensialet i en BMW, trodde jeg. Men etter å ha sett den satt jeg helt ærlig med et stort hakaslepp.

Så den filmen der opp igjen 3 ganger jeg. Lyden er jo til å bli gal av!

Spiser poscher til frokost!

Den var å laste ned på fastdrive.org før, men ser ikke ut som den ligger der lenger. Mulig den er å få tak i på DC eller et annet fildelingsprogram.

Fila heter ihvertfall: m3_gtr_nurburgring_fastdrive.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...