Michael Skrevet Desember 25, 2005 Skrevet Desember 25, 2005 Trenger litt hjelp her. Skal bytte setetrekk på en e36 sportstil i stoff. Har skrudd ut stolen og titta litt på det, det så ikke ut som noen enkel jobb. Er det noen som har gjort dette før som kunne laget en liten guide, eller noen som bor på øslandet som har lite å gjøre i dag ???
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Nå har du litt arbeid foran deg seteryggen er gangske grei, vipp ut stoffet fra ryggen, en fals som går hele veien rundt. Det enkleste når man skal skifte er å skjære løst det gamle, for da ser man hvordan det nye skal festes.. Du må ha en dunge med strips klart før jobben også. er noen metall stenger som må stripses på plass. Utstyr: avbiter tang : Saks : tapet kniv : tolmodighet : en hånd å holde i når man blir forbanna
Tiny Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Et forsøk på å blåse liv i en gammel tråd... Ser at du har forsøkt deg på det samme som jeg tenkte prøve, bortsett fra at jeg lurer på å trekke opp alle setene i originalt skinn... Setene er i stoff nå... Hvilke erfaringer gjorde du deg da du trakk opp igjen setet ditt? Gikk det greit, eller er det noe du aldri vil gjennomgå igjen?
Dirty Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 lover deg ikke prøv!går te HE**** heller kost på deg en som kan det! koster ikke alt formye" er billigere en å kjøpe stoler i skin iallefall
Tiny Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 lover deg ikke prøv!går te HE**** heller kost på deg en som kan det! koster ikke alt formye" er billigere en å kjøpe stoler i skin iallefall Hehe... det var det jeg fryktet... Tenker du da på at jeg eventuelt burde få en møbelsnekker til å ta jobben med montering?
Dirty Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 lover deg ikke prøv!går te HE**** heller kost på deg en som kan det! koster ikke alt formye" er billigere en å kjøpe stoler i skin iallefall Hehe... det var det jeg fryktet... Tenker du da på at jeg eventuelt burde få en møbelsnekker til å ta jobben med montering? ja noe sånt! en som vet hva han driver med
turn-in Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 BMW, GS og kanskje KOED. En som kan dette og er billig: Biller Ove Møbeltapetserverksted Grensev. 2230 Skotterud.................. 62 83 63 75 Men ta av alle deksler og spaker først.
BMWindividual Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Trenger litt hjelp her.Skal bytte setetrekk på en e36 sportstil i stoff. Har skrudd ut stolen og titta litt på det, det så ikke ut som noen enkel jobb. Er det noen som har gjort dette før som kunne laget en liten guide, eller noen som bor på øslandet som har lite å gjøre i dag ??? Har bygget om til skin på min e39, køpte hos shmiedmann norge i skien. Det tokk meg 33 timer tilsammen å få alt på plass.Det er på inden måte en jobb for en som ikke liker utfordringer. Selv brukte jeg kobberklemmer(orginalt) og tang til det.würt har slike. Det ble fint og ser helt perfekt ut men væer tolmodig... LYKKE TIL..
thor birger Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 hvilken bil har du , kjøp deg noen nye brukte fra danmark jeg kan skaffe
Fliid Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Sånt her er bra, blås liv i en tråd som første gang startet "Skrevet: Søn Des 25, 2005 13:47"
thor birger Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 hehe ja sånn er det , er det noe å ta på vei for da !!!!!! så jo for faen ikke det jeg sorry
Fliid Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 hehe ja sånn er det , er det noe å ta på vei for da !!!!!! så jo for faen ikke det jeg sorry Hehe, var for all del ikke kritikk Les post 3 og nedover å skjekk dato Like greit å bruke eldre tråder da samme spm. kom ofte om å om igjen
en325ic Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43330&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå