_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Har endelig fått handla meg bimmer, etter damas store ønske. Bilen er en 92 mod 320i med komplett Lumma CLR styling. Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Baklyktene og fargen var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Mangler en eksospotte også. AZ hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 var det den du skulle gi 90 000 for eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Pen bil. det skal bli artig og se bilen med ordentlige felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg vet ikke om du la merke til potta når du kjøpte bilen? Syns ikke stylingen var noe pen heller... Men ja, lakken var pen og baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skal inn en potte til på andre siden, og den som er der skal kortes inn. Har kun 17" sommerhjul også, men. Cupwings har jeg ferdiglakkerte, men er ikke montert. Er AZ kopier ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Så denne på BMW CCN treffet på Våler i september var det vel, noe spesiell ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 ikke noe fin styling. Men som sagt tidligere, fargen og baklyktene var fine:) Men alle har vær sin smak. og bra er det. Hadde vært kjedelig viss alle hadde hatt samme biler. Gratulere med ny bil:) Håper du blir fornøgd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Bilen er nok noe spesiell ja. Men var ute etter en slik bil også. Veit ikke jeg, men ikke alt for mange med den styling i norge? Espen|3k: Kan nok stemme at den var der ja. Den eneste turen bilen har vært på, siden den ble nybygget i sommer. Ikke vært brukt ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Potta var ikke den peneste.. men bilen var fin:) fangeren er vel ment for 4 potter eller 2 veldig store! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gratulerer med ny bil ! Hadde nok ikke kjøpt denne selv men som sagt så har folk forskjellig smak ! Etter min mening bør du fjerne hekkspolieren, den ødela nesten hele bilen etter min mening ! Burde også vurdert å fjerne banneren eller hva man kaller det som er i på frontruten. Synes vel også Lumma stylingen blir noe voldsom, men som sagt det er min mening ! Lykke til med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Så hvertfall ut som om bilen fikk nok kjøling med tanke på alle luftinntakene... Men grattis med ny bil! Fin julegave til seg selv det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Streameren er ikke helt etter min smak heller. så den ryker nok. Men bilen skal bygges som Showbil da, så det skal være noe ekstremt. Har full forståelese for delte meninger, ingen ting er bedre enn det. Hadde blitt dønn kjedelig hvis alle skulle hatt lik bil. Angel eyes-lykter kommer fra GS i mellomjula ser det ut som:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 For all del bytt ut nettingen med en som er svart, eller f.eks. lakkèr den du har nå. Se hvor mye penere det blir: Ta vekk streamer, spoiler, wunderbaum, bytte eksos... så skal du se bilen blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå