RenZor Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 God Jul til alle på BIMMER.NO! Jeg var på eukontroll for en stund siden. Da fikk jeg 2-er feil på førersetet! Det ser ut som festet til ryggen på høyresida har løsna helt sånn at man får påtvunget rånestil Dette måtte fikses. Kan det være noen skruer eller lignende inni setet som har løsna? MÅ jeg ha nytt sete? Takk for alle svar og ha en fortsatt fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Hvis noe er knukket, så kan det sveises, hvis noe er løsnet kan det festes Det kan nok fikses, men blir lett mye dill dall for en som ikke er den mest nevenyttinge i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Påstår du at jeg ikke er den mest nevenyttige i landet??? Hvordan våger du!! he he.. Jeg må vel kanskje få åpnet sete på et vis og sett etter da.. Men nå skal det nevnes at selve foret i setet er ganske slitt og da.. "Innholdet stikker ut her og der".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Var jo ikke ment sånn da Hehe...Trekke om setet i samme slengen da? Eller bare få tak i et ''nytt'' kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg har vært på utkikk etter fullt interiør men det viste seg at jeg ikke hadde råa likevel. Driver å flytter inn i leilighet + at det er juletider osv.. Men hvis jeg får fiksa setet kan jeg jo kjøpe "skinn-trekk" til alle setene? Det koster hva? Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Det er ihvertfall alt ettersom hvor høy kvalitet du vil ha på produktet. Du får hva du betaler for, biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det går sikkert an å sveise det hvis du bare kommer til. Jeg sveiste setet i en E30 mens det sto i bilen. Måtte løsne litt her og der og dekke godt til men det gikk fint og holdt iallefall så lenge jeg hadde den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå