bmwdude_1 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Skrur på bakrutbryteren men funker ikke. Som regel hører man turtalle synke litt når man setter på bakruta p.g.a det trekker mye strøm men det jør det ikke til meg! Er det bryteren eller trådene i ruta? Må jeg bytte bakrute hvis det er trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Dersom du kan måle med eit multimeter for å sjekke trådane vil det vere det enklaste, i tillegg kan du sjekke om du får spenning bak der. Dersom du ikkje får spenning bak vil eg tru det er brytaren eller reléet som har sagt takk for seg...tvilsomt med kabelbrot vil eg tru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Og hvis det er trådene så kan det lett repareres. Men du er avhengig av et voltmeter. Tror ikke at problemet er i trådene, for da ville de uten brudd virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 ot, noen tråder funker ikke hos meg, hva er galt da? kontaktbrudd? bruker jeg en slags "tusj" for å få kontakt igjen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ot, noen tråder funker ikke hos meg, hva er galt da? kontaktbrudd? bruker jeg en slags "tusj" for å få kontakt igjen da eller? Det er nok sannsynleg ja! Trur du får tak i ein tusj eller noko lignande som du kan ha på for å få kontakt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det er en egen flaske med "flytende kobber" og få kjøpt. Sett på trådene og mål hvor du har brudd. Sett tape på, inntill og paralellt med tådene på alle brudd steder. Obs kan være fere brudd på en tråd. Skru av og pensle kobberet på, l tørke i noen min. Ta bort tapen, og det synes ikke at det har hvert en skade der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå